خبری جدید از بورس
خبری جدید از بورس
معاون بازار بورس اوراق بهادار تهران از تغییر موقت زمان‌بندی جلسات معاملاتی در بورس خبر داد.

به گزارش “نبض انرژی” ، با توجه به استقبال مردم از سرمایه‌گذاری در بورس و عدم کشش هسته‌ معاملات برای انجام تراکنش‌های خرد و پراکنده سهامداران حقیقی زمانبندی جلسات معاملات بورس به صورت موقت با تصمیم معاونت بازار بورس تغییر می‌کند تا هسته معاملات جوابگوی تراکنش‌های فراوان در بورس باشد.

 

/یارانه/کارت سوخت/حقوق کارمندان/طرح گشایشی دولت/بورس/سهام عدالت/ قیمت مسکن/دلار/سکه/طلا/استقلال/پرسپولیس/ماه محرم/ویروس کرونا

در این زمینه محمود گودرزی معاون بازار بورس اعلام کرد: در مورد تغییر موقت زمان‌بندی جلسات معاملاتی به اطلاع سرمایه‌گذاران و کارگزاران بورس می‌رسد در جلسه اول معاملات زمان‌بندی برای سفارش‌گیری پیش گشایش از ساعت 8:30 تا 8:45 دقیقه و زمان انجام معاملات مرحله گشایش و حراج پیوسته از ساعت 8:45 تا 11:15 دقیقه خواهد بود.

همچنین در مورد صنایع عنوان شده است که کلیه صنایع به غیر از صنعت فلزات اساسی، صنعت شرکت‌های چند رشته‌ای صنعتی و صنعت فراورده‌های نفتی، کک و سوخت هسته‌ای به همراه مشتقات مربوطه اعم از اختیار معامله و اختیار فروش تبعی را شامل می شود.

در مورد جلسه دوم معاملاتی جدول زمان‌بندی اینگونه اعلام شده که زمان سفارش‌گیری پیش‌گشایش از ساعت 11:30 تا 11:45 و زمان انجام معاملات مرحله گشایش و حراج پیوسته از ساعت 11:45 تا 13:45 خواهد بود.

همچنین عنوان شده است کلیه صندوق‌های قابل معامله ETF، اوراق بهادار با درآمد ثابت و نیز معاملات همه نهاده‌های آتی سبد سهام در جلسه دوم معاملات قابل معامله خواهند بود.