مسیر بومی‌سازی لایسنس‌های صنعت پتروشیمی تسهیل می‌شود
مسیر بومی‌سازی لایسنس‌های صنعت پتروشیمی تسهیل می‌شود
مدیرعامل شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی، به ارائه هفت لایسنس شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی به صنعت پتروشیمی اشاره کرد و گفت: با رونمایی سامانه، طرح جامع هوشمند تکمیل زنجیره ارزش از فرایند تا تجهیزات صنعت پتروشیمی با مشارکت مردم» مسیر بومی‌سازی لایسنس‌های صنعت پتروشیمی تسهیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار “نبض انرژی” مجید دفتری امروز (چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت) در آیین رونمایی از سامانه «طرح جامع هوشمند تکمیل زنجیره ارزش از فرایند تا تجهیزات صنعت پتروشیمی با مشارکت مردم» در نخستین روز از بیست‌وهشتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با اشاره به سابقه فعالیت شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی بیان کرد: این شرکت با همکاری پژوهشگاه صنعت نفت و شرکت‌های داخلی در حال بومی‌سازی همه کاتالیست‌های صنعت پتروشیمی است که تاکنون بخش اعظم آن انجام شده و فقط حجم کمی باقی مانده که در حال انجام است.

وی به ارائه هفت لایسنس شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی به صنعت پتروشیمی اشاره کرد و افزود: این شرکت بومی‌سازی اهم لایسنس‌های صنعت پتروشیمی را برای هفت سال آینده برنامه‌ریزی کرده است.

مدیرعامل شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی اظهار امیدواری کرد که با این سامانه، مسیر بومی‌سازی لایسنس‌های صنعت پتروشیمی تسریع و تسهیل شود.

سامانه «طرح جامع هوشمند تکمیل زنجیره ارزش از فرایند تا تجهیزات صنعت پتروشیمی با مشارکت مردم» با هدف هم‌افزایی عرضه و تقاضا در صنعت پتروشیمی و استفاده حداکثری از توانمندی‌های داخلی به همت شرکت ملی صنایع پتروشیمی امروز (چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت) در نخستین روز از بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی رونمایی شد.