بیش از 1900 کیلومتر شبکه برق در شهرستان قروه کردستان تعمیر شد
بیش از 1900 کیلومتر شبکه برق در شهرستان قروه کردستان تعمیر شد
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان گفت: بیش از 1900 کیلومتر شبکه توزیع برق شهرستان قروه این استان طی سال گذشته به روش گرم و سرد اصلاح و تعمیر شد.

به گزارش خبرنگار «نبض انرژی» “هیوا لهونیان” اظهار داشت: 28 میلیارد و 336 میلیون ریال اعتبار جهت این میزان اصلاح و تعمیر شبکه هزینه شده است.

وی افزود: این پروژه در پنج بخش تعمیرات خطوط فشار متوسط هوایی به طول 1380متر، تعمیرات خطوط فشار متوسط زمینی 6 کیلومتر، تعمير خطوط فشار ضعيف زمینی و هوايي 528 کیلومتر، تعمیر پست‌های توزیع زمینی و هوایی 1609 پست و تعمیر روشنایی معابر زمینی و هوایی 32 کیلومتر انجام شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان با اشاره به اینکه چهار گروه خط سرد و یک گروه مربوط به گروه خط گرم برای تعمیرات خطوط شبکه برق در شهرستان قروه فعال است، افزود: کاهش قطعی‌ها رویکرد مهم این سرویس‌ها بوده که تمامی خدمات و تعمیرات شبکه در شرایط برق‌دار را شامل می‌شود و در همین‌ راستا توسعه گروه خط گرم در دستور کار قرار گرفته است.

وی در پایان اظهار داشت: مشترکان برق می‌توانند در صورت بروز هر مشکلی در شبکه توزیع برق مراتب را از طریق سامانه تلفنی ۱۲۱ ثبت و پیگیری کنند.