عرضه سهام پتروشیمی بندر امام در آینده نزدیک
عرضه سهام پتروشیمی بندر امام در آینده نزدیک
مدیرعامل شرکت پتروشیمی بندر امام گفت: اگر گروه خلیج فارس، شهرداری و شرکت ملی صنایع پتروشیمی سرعت بیشتری در تصمیم گیری داشته باشند؛ قبل از پایان سال سهام پتروشیمی بندرامام در بورس عرضه خواهد شد.

سپهدار انصاری نیک مدیرعامل شرکت پتروشیمی بندر امام در گفتگو با خبرنگار«نبض انرژی» از عرضه سهام پتروشیمی بندر امام به بورس در آینده نزدیک خبر داد و گفت: برای اینکه سهام این شرکت برای عرضه بورس فراهم شود، بایستی قرارداد خوراک و نیز  تکلیف سرمایه گذاری پتروشیمی بندرامام در پالایشگاه هویزه خلیج فارس توسط گروه صنایع خلیج فارس تعیین تکلیف شود تا از طریق شفاف‌سازی بتوانیم به بورس عرضه کنیم؛ چرا که این موضوع باعث می شود که سهامداران در موقع خرید سهام دچار سردرگمی نشوند.

وی تصریح کرد: موضع دیگر در رابطه با املاک است که ما آن را با شهرداری و شرکت ملی صنایع پتروشیمی، سازمان ملی مسکن و زمین دنبال می کنیم که این مهم تاثیر زیادی روی ارزش دارایی ها دارد در واقع دو تا از مهم ترین عناصری است که باید تعیین تکلیف شود. بنابراین مقداری زمان می برد که سهام بندر امام را به بورس عرضه کنیم.

انصاری‌نیک تأکید کرد:  اگر گروه خلیج فارس، شهرداری و شرکت ملی صنایع پتروشیمی سرعت بیشتری در تصمیم گیری داشته باشند؛ قبل از پایان سال سهام پتروشیمی بندرامام در بورس عرضه  خواهد شد.