دستگاه ديتالاگر درون چاهي قابل حمل ساخته شد
دستگاه ديتالاگر درون چاهي قابل حمل ساخته شد
برای اولین بار در کشور دستگاه ديتالاگر درون چاهي قابل حمل در شرکت آب منطقه‌ای اصفهان طراحی و ساخته شد؛ استفاده از اين دستگاه و فناوري آن گامي بزرگ در جهت انجام هر چه سريعتر و دقيق تر آزمايشات پمپاژ و نظارت بر عمليات آن بوده و به صورت چشمگير سبب افزايش دقت و سرعت ثبت داده‌هاي آزمايشات پمپاژ مي‌شود.

به گزارش خبرنگار «نبض انرژی»  محمد سیاری گفت: ايده ساخت ديتالاگر درون چاهي قابل حمل در گروه آب زيرزميني مديريت مطالعات پايه منابع آب براي اولين بار مطرح و پس از همفكري و نهايي شدن طرح آن با همكاري شركت دانش بنيان كنترل توان نوين پويا به مرحله ساخت رسيد.
کارشناس مطالعات پایه منابع آب شرکت آب منطقه‌ای اصفهان با بیان اینکه این دستگاه با موفقيت آزمايش شد، افزود: اين دستگاه به منظور ثبت خودكار داده هاي سطح آب در آزمايشات پمپاژ طراحي شده و داراي فن آوري با دقت بالا همراه با پلان زمانبندي ركوردگيري پويا با 5 مرحله بازه زماني قابل تنظيم است.
وی خاطر نشان کرد: خروجي آمار برداشته شده توسط این دستگاه به صورت لحظه اي بر روي دستگاه تلفن هوشمند قابل مشاهده است و قابليت دريافت فايل خروجي داده ها به صورت اكسل با مشخصات كامل نيز در اختيار كاربر قرار مي دهد.
سیاری افزود: استفاده از اين دستگاه و فناوري آن گامي بزرگ در جهت انجام هر چه سريعتر و دقيق تر آزمايشات پمپاژ و نظارت بر عمليات آن بوده و به صورت چشمگير سبب افزايش دقت و سرعت ثبت داده هاي آزمايشات پمپاژ مي شود.