پیشتازی صنایع استان تهران در مدیریت مصرف انرژی/ ثبت حدنصاب جدید مدیریت مصرف انرژی با مجموع 484 مگاوات
پیشتازی صنایع استان تهران در مدیریت مصرف انرژی/ ثبت حدنصاب جدید مدیریت مصرف انرژی با مجموع 484 مگاوات
مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان تهران از ثبت حدنصاب جدید مدیریت مصرف انرژی با مجموع 484 مگاوات خبر داد.

به گزارش «نبض انرژی» رجبعلی طالبیان با اعلام این خبر گفت: بالاترین میزان مدیریت مصرف انرژی در شرکت توزیع نیروی برق استان تهران از ابتدای اجرای برنامه پاسخگویی بار تا پایان هفته چهارم، به روز14 تیرماه، با مجموع 484 مگاوات گزارش شد.
وی افزود: برای گذر از دوره اوج مصرف برق در تابستان سال جاری در قالب طرح‌های مدیریت پاسخگویی بار سهمیه‌ای برای هریک از شرکت‌های توزیع در نظر گرفته شد که در این بین سهمیه اختصاص یافته به شرکت توزیع نیروی برق استان تهران برای ماه اول 317 مگاوات بود.
وی تصریح کرد: البته در بخش‌های مختلف صنعتی، کشاورزی، عمومی-اداری و مولدها نیز این سهمیه‌ها متفاوت هستند و از مجموع 317 مگاوات سهمیه اختصاص یافته برای ماه نخست، به ترتیب برای طرح‌های مربوط به بخش صنعت 200 مگاوات، کشاورزی 50 مگاوات، عمومی- اداری ۴۰ مگاوات و هچنین مولدها 27 مگاوات درنظر گرفته شد.
طالبیان با اشاره به آغاز اجرای طرح‌های مدیریت پاسخگویی بار از ۱۶ خردادماه ادامه داد: خوشبختانه با پیگیری‌های همه جانبه در بخش های مختلف، در اکثر روزها، سهمیه‌های تعیین شده از سوی شرکت توانیر تحقق یافتند و در ایده‌آل‌ترین حالت در روز 14 تیرماه شاهد بهترین عملکرد شرکت توزیع نیروی برق استان تهران بودیم و با مجموع 484 مگاوات مدیریت مصرف انرژی، رکورد 152 درصد بالاتر از سقف تعیین شده را به ثبت رساندیم.
وی ادامه داد: روز 14 تیرماه پیک بارحادث شده درشرکت توزیع نیروی برق استان تهران،  عدد 3172 مگاوات بود و هم‌اکنون نیاز مصرف این شرکت  به 3656 مگاوات رسیده است.
مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان تهران در خاتمه ضمن قدردانی از همراهی مشترکان بخش‌های مختلف تحت پوشش این شرکت به ویژه مشترکان شهرک‌های صنعتی عباس آباد و شمس آباد گفت: بر اساس اعلام مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، انتظار می‌رود هفته جاری گرم‌ترین هفته تیرماه باشد، بنابراین نیاز است تا با حساسیت و وسواس بیشتری مصرف خود را پایش کنیم تا در تأمین برق پایدار برای هموطنان خللی به وجود نیاید.