آرامش نسبی در بازار جهانی طلای سیاه|نفت برنت در سکوی ۱۰۴ دلار
آرامش نسبی در بازار جهانی طلای سیاه|نفت برنت در سکوی ۱۰۴ دلار
قیمت هر بشکه نفت خام برنت دریای شمال در بازار امروز (۱۵ فروردین ماه) نسبت به آخرین قیمت هفته گذشته با ۱۸ سنت افزایش به ۱۰۴ دلار و ۵۴ سنت رسیده که نسبت به قیمت‌های معاملاتی روز گذشته ۰.۶۸ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

به گزارش خبرنگار «نبض انرژی» قیمت نفت همانند سایر بازار‌ها تحت تحولات منطقه‌ای است که طی روز‌های اخیر به دلیل مناقشات سیاسی بین روسیه و اوکراین و مسائل مذاکرات برجامی با افزایش قیمت مواجه شده است.

براساس گزارش‌های بدست آمده قیمت شاخص نفت خام برنت دریای شمال در بازار امروز (۱۵ فروردین ماه) در بازار‌های جهانی نسبت به آخرین قیمت هفته گذشته با ۱۸ سنت افزایش به ۱۰۴ دلار و ۵۴ سنت رسیده که نسبت به آخرین قیمت‌های معاملاتی روز گذشته ۰.۶۸ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

همچنین قیمت نفت وست تگزاس اینترمدیت در بازار‌های جهانی با ۲ سنت افزایش به ۹۹ دلار و ۲۹ سنت در هر بشکه رسید که نسبت به آخرین قیمت‌های معاملاتی روز گذشته ۰.۷ درصد افزایش را به خود دیده است.

قیمت نفت برنت دریای شمال در روز جاری نسبت به ۵ روز گذشته با کاهش ۴.۵ درصد یا ۱۲ دلار و ۹۸ سنتی روبرو شده است، همچنین قیمت این محصول نسبت به ۲۰ روز پیش کاهشی ۸.۷۰ درصدی یا ۹ دلار و ۹۵ سنتی و نسبت به دو ماه پیش با افزایشی ۲۲.۳۸ درصدی یا ۱۹ دلار و ۰۹ سنتی روبرو شده است. از سوی دیگر نفت وست تگزاس اینترمدیت روز جاری نسبت به ۵ روز پیش با کاهش ۶.۲۸ درصدی یا ۴ دلار و ۹۳ سنتی روبرو شده است و قیمت این محصول نسبت به ۲۰ روز پیش با کاهش ۱۲.۰۴ درصدی یا ۱۴ و ۳۱ سنتی و نسبت به دو ماه پیش با افزایش ۲۴.۹۱ درصدی یا ۲۰ دلار و ۸۵ سنتی روبرو شده است.