پرچم وزارت نیرو در تولید برق و مدیریت تنش‌های آبی بالاست
پرچم وزارت نیرو در تولید برق و مدیریت تنش‌های آبی بالاست
معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه وزارت نیرو در صنعت برق و صنعت آب کار انقلابی بزرگی را طی دو سال صورت داد، گفت: پرچم وزارت نیرو در تولید برق و مدیریت منابع آبی بالاست.

به گزارش«نبض انرژی»  “محسن منصوری” امروز، سه‌شنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه “روایت خدمت” با حضور در غرفه وزارت نیرو در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون) با اشاره به عملکرد و دستاوردهای صنعت آب و برق کشور در دو سال فعالیت دولت سیزدهم گفت: انصافا پرچم وزارت نیرو در تولید برق و مدیریت منابع آبی بالاست.
معاون اجرایی رئیس جمهور افزود: طی این دو سال گذشته اقدامات بسیار خوبی از سوی وزارت نیرو در حوزه تولید برق و نیز مدیریت تنش‌های آبی صورت گرفته است و در این زمینه کار بزرگی صورت گرفت.
​وی ادامه داد: مدیریت منابع آبی و برق طی دو سال اخیر در شرایطی صورت گرفت که در سال‌جاری شاهد ناترازی شدید برق، وجود تنش آبی، محدودیت منابع آبی و کاهش نزولات آسمانی بودیم. با این وجود این منابع به خوبی مدیریت شد.
منصوری تاکید کرد: بر این اساس وزارت نیرو هم در صنعت برق و هم صنعت آب کار انقلابی بزرگی را طی دو سال صورت داد که بسیار ارزشمند است و جای قدردانی دارد.