2.5 میلیارد یورو به تکمیل واحدهای سیکل ترکیبی هشت نیروگاه کشور اختصاص یافت
2.5 میلیارد یورو به تکمیل واحدهای سیکل ترکیبی هشت نیروگاه کشور اختصاص یافت
در ششمین جلسه شورای اقتصاد در سال‌جاری به ریاست معاون اول رئیس جمهور، تکمیل واحدهای سیکل ترکیبی هشت نیروگاه بر اساس ماده ۱۲ قانون رفع موانع تولید در حدود دو و نیم میلیارد یورو به تصویب رسید.

به گزارش خبرنگار «نبض انرژی» به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی معاون اول رئیس جمهور، “محمد مخبر” در این جلسه با اشاره به نامگذاری سال‌جاری با عنوان «مهار تورم و رشد تولید» و تعیین معیارهای کمی برای رسیدن به اهداف محقق شده گفت: تدوین مصوبه تحقق شعار سال ۱۴۰۲ و تعیین اقدامات دستگاه‌های مختلف در 19 بند در خصوص برنامه مهار تورم و رشد تولید، نشانگر عزم جدی دولت در راستای اجرای تأکیدات رهبر معظم انقلاب است.
در این جلسه گزارشی از آخرین عملکرد سه ماهه دستگاه‌های اجرایی مختلف در راستای مصوبه تحقق شعار سال‌جاری ارائه شد که در بخشی از این گزارش، رشد شاخص تولید صنعتی بورسی و شاخص تولید صنعتی مرکز آمار ایران در سه‌ماهه جاری نسبت به مشابه سال قبل، نمودار رشد تولید صنایع مختلف در سه ماهه اول سال و افزایش رشد تولید این بخش در خرداد سال جاری نسبت به سال قبل مطرح شد.
همچنین تکمیل واحدهای سیکل ترکیبی هشت نیروگاه بر اساس ماده ۱۲ قانون رفع موانع تولید در حدود دو و نیم میلیارد یورو به تصویب رسید.