خرید به‌موقع، با کیفیت و قیمت مناسب کالاها در پالایشگاه گاز ایلام
خرید به‌موقع، با کیفیت و قیمت مناسب کالاها در پالایشگاه گاز ایلام
رئیس امور کالای شرکت پالایش گاز ایلام بر خرید به‌موقع، با کیفیت و قیمت مناسب کالاها با هدف پایداری تولید تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار «نبض انرژی»  منوچهر کرمیان با تأکید بر تحقق نام‌گذاری شعار امسال، گفت: پالایشگاه گاز ایلام به‌منظور حمایت از تولید در سه ماه نخست امسال به خرید کالاها با قیمت و کیفیت مناسب اقدام کرده به‌طوریکه در این مدت ۲۰۲ قلم کالا در زمینه‌های مختلف برق، ابزار دقیق، مواد شیمیایی، تجهیزات اداری و غیره خریداری کرده است.

وی افزود: این واحد در این مدت با صرف هزینه‌ ۲۲۰ میلیارد ریال نسبت به تأمین تجهیزات مورد نیاز شرکت که لازمه تولید مستمر بوده اقدام و ۳۲ شرکت تولیدی داخلی را شناسایی کرده است.

رئیس امور کالای شرکت پالایش گاز ایلام با بیان اینکه بیشتر خریدهای این شرکت از سازندگان داخلی تأمین می‌شود، تصریح کرد: در مدت سه ماه نخست امسال بیش از ۱۶ میلیارد ریال کالا از شرکت‌های دانش‌بنیان خریداری شده است.

کرمیان یادآور شد: همچنین به‌منظور گریز از توقف تولید، کارکنان انبار این واحد ضمن نگهداری تجهیزات مورد نیاز تولید بر اساس استانداردها و دستورعمل‌ها به صورت شبانه‌روزی در کنار واحدهای فرآیندی حضور مستمر دارند و با تحویل ۵۷۹ قلم کالا به بخش‌های مختلف شرکت، خدمت شایانی برای پایداری تولید کرده‌اند.

وی گفت: این واحد در این بازه زمانی، چهار مورد اقلام ضایعاتی به ارزش ۸۵ میلیارد ریال از طریق مزایده عمومی هم فروخته است.