حضور پر قدرت پتروشيمی جم در نمايشگاه Chinaplas 2024
حضور پر قدرت پتروشيمی جم در نمايشگاه Chinaplas 2024
شرکت پتروشیمی جم در سی و ششمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت لاستیک و پلاستیک چین در شهر شانگهای چین از 23 تا 26 اپریل سال 2024 (04 تا 07 اردیبهشت 1403) حضور خواهد داشت.

به گزارش «نبض انرژی» به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل پتروشیمی جم؛ نمایشگاه صنعت پلاستیک و لاستیک چین، به عنوان بزرگ‌ترین نمایشگاه تجاری این صنعت در آسیا و یکی از تاثیرگذارترین نمایشگاه‌های جهان، با فراهم کردن فرصت‌های تجاری و اقتصادی بی‌نهایت به شکل گسترده‌ای بین فعالان صنعت پلاستیک و لاستیک دنیا شناخته شده و کنار مهم‌ترین نمایشگاه‌های این حوزه، یعنی نمایشگاه K در آلمان قرار می‌گیرد.

چاینا پلاس هر ساله در محوطه‌ای با مساحتی بیش از 250 هزار متر مربع میزبان بیش از 3300 شرکت‌کننده از حدود 40 کشور و با استقبال بیش از 180 هزار بازدیدکننده از 130 کشور دنیا در سه حوزه تجهیزات و ماشین‌آلات، مواد خام و شیمیایی و صادرکنندگان چینی برگزار می‌گردد.

گفتنی است در این دوره پتروشیمی جم با غرفه‌ای به مساحت 170 متر مربع در سالن اصلی نمایشگاه و در کنار بزرگ‌ترین شرکت‌های پتروشیمی جهان حضور پر قدرت خود را در جوامع بین‌المللی به نمایش می‌گذارد.