سرپرست شرکت مدیریت شبکه برق ایران منصوب شد
سرپرست شرکت مدیریت شبکه برق ایران منصوب شد
سرپرست شرکت مدیریت شبکه برق ایران با حکم مدیرعامل شرکت مادرتخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) منصوب شد.

به گزارش خبرنگار «نبض انرژی» به نقل از شرکت مدیریت شبکه برق ایران، مراسم تودیع و معارفه سرپرست شرکت مدیریت شبکه برق ایران امروز برگزار و «مهدی مقیم زاده» به‌عنوان سرپرست شرکت مدیریت شبکه برق ایران معرفی شد.

مصطفی رجبی مشهدی، مدیرعامل شرکت توانیر در این مراسم ضمن تشکر و قدردانی از زحمات همکاران پرتلاش، سخت‌کوش و متخصص شرکت مدیریت شبکه برق ایران، گفت: شرکت مدیریت شبکه برق ایران در صنعت برق کشور رسالت مهمی بر عهده دارد که همواره با همکاری و همراهی سرمایه‌های انسانی متخصص، توانسته مأموریت خود را به نحو احسن محقق سازد.

وی خاطرنشان کرد: در راهبری شبکه برق کشور بحث امنیت و تأمین برق مطمئن و پایدار اصل مهمی است که بادقت تمام انجام شده و موجب کسب رضایت همه مشترکان و هم‌وطنان شده است .

مقیم زاده نیز از زحمات مصطفی رجبی مشهدی مدیرعامل سابق شرکت مدیریت شبکه برق ایران قدرانی کرد و گفت: مدیریت و فرماندهی شبکه برق کشور در صنعت برق مأموریتی حیاتی و درعین‌حال بسیار مشکل است که با حمایت‌ها و رهنمودها با موفقیت محقق شد.

وی گفت: امیدوارم به‌عنوان سرپرست شرکت مدیریت شبکه برق ایران، بتوانم رسالت و مأموریت‌هایی را که بر عهده‌ام گذاشته شده، با کمک و همراهی همه همکاران این شرکت به انجام برسانم و رسالت مهم صنعت برق کشور که تأمین برق مطمئن و پایدار برای همه هم‌وطنان است را محقق کنم.