اجرای 41 پروژه تعمیرات نیروگاهی به ظرفیت 8600 مگاوات برای پایداری شبکه برق کشور
اجرای 41 پروژه تعمیرات نیروگاهی به ظرفیت 8600 مگاوات برای پایداری شبکه برق کشور
مدیرعامل شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران با اشاره به فعالیت این مجموعه در 41 پروژه تعمیراتی و پشتیبانی فنی و مهندسی نیروگاهی به ظرفیت هشت هزار و 672 مگاوات در کشور، گفت: این فعالیت‌ها در قالب برنامه تقویت آمادگی و ارتقای توان نیروگاهی به صورت بی‌وقفه در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار «نبض انرژی» مرادی مدیرعامل شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران، گفت: هر ساله و پس از گذر از پیک مصرف برق تابستان، تقویت واحدهای نیروگاهی از محل تعمیرات و ارتقای آمادگی آنان مهم‌ترین برنامه صنعت برق حرارتی کشور است.
وی ادامه داد: امسال با توجه به کاهش شدید نزولات جوی و به تبع آن شروع زود هنگام پیک مصرف برق در سال آینده، تعمیرات و تقویت آمادگی نیروگاههای کشور با تمرکز و جدیت مضاعفی دنبال می‌شود. از این رو این شرکت به عنوان متولی بخش غالبی از تعمیرات و آماده‌سازی مولدهای کشور نیز در امتداد همین رسالت، تمام توان و ظرفیت خود را به کار گرفته است.
مدیرعامل شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران با اشاره به فعالیت این مجموعه در 41 پروژه تعمیراتی و پشتیبانی فنی و مهندسی نیروگاهی به ظرفیت هشت هزار و 672 مگاوات در نقاط کشور، اضافه کرد: این فعالیت‌ها در قالب برنامه تقویت آمادگی و ارتقای توان نیروگاهی کشور سیاستگزاری شده و توسط این شرکت به صورت بی‌وقفه در حال اجرا است.
مرادی به فعالیت شبانه‌روزی کارگروه‌های تخصصی این شرکت در نیروگاههای مبدا و کارگاه‌های تخصصی اشاره کرد و افزود: به اعتبار اعتماد صنعت نیروگاهی به دانش و توان کارکنان متخصص شرکت، هم اکنون پروژ‌های مهمی در راستای ارتقای آمادگی و رفع موانع فنی تولید در نیروگاههای کشور نظیر نیروگاه سیکل‌ترکیبی یزد، شازند، ایرانشهر، شریعتی، شهید رجایی، شهید منتظری، شیروان و ده‌ها نیروگاه مهم کشور و همچنین پست‌های برق منطقه‌ای تهران و خوزستان در حال انجام است.
وی در پایان تاکید کرد: شرکت تعمیرات نیروگاهی با برخورداری تجربه، توان تخصصی و ظرفیتهای بالای سخت‌افزاری ونرم‌افزاری در تلاش برای رفع چالش‌های فنی و پایداری تولید نیروگاههای کشور است.