دستور معاون وزیر نفت برای شناسایی مقصران حادثه پمپاژ نفت کوهدشت
دستور معاون وزیر نفت برای شناسایی مقصران حادثه پمپاژ نفت کوهدشت
معاون وزیر نفت دستور پیگیری و شناسایی مقصران حادثه ایستگاه پمپاژ نفت شهرستان کوهدشت را صادر کرد.

به گزارش خبرنگار «نبض انرژی» مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی در پیامی درگذشت پنج نفر از کارکنان مرکز انتقال نفت «برداسپی» منطقه لرستان در اثر حادثه گازگرفتگی را به خانواده جان‌باختگان و کارکنان شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت تسلیت گفت.

در پیام جلیل سالاری آمده است:

«خبر تلخ و دلخراش درگذشت چند نفر از هم‌وطنان و همکاران عزیز کارکنان پیمانکاری شرکت «ارگ سازان ناوه» شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه لرستان در حین خدمت باعث تأسف و تألم فراوان اینجانب و همه همکاران در شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران شد.

ضمن عرض تسلیت به خانواده‌ها و همکاران محترم داغدار از خداوند متعال برای روح رفتگان آمرزش و برای خانواده گران‌قدر این عزیزان صبر جلیل مسئلت دارم.

ضرورت دارد تیمی متشکل از معاون اینجانب، نمایندگان مدیریت بهداشت، ایمنی، محیط‌زیست و پدافند غیرعامل و بازرسی و رسیدگی به شکایات مستقر در محل حادثه، ضمن بررسی‌های دقیق و همه‌جانبه علل بروز حادثه و مقصران آن را شناسایی و گزارش کنند.

بنابراین گزارش، ۵ کارگر حوالی غروب هجدهم آذرماه برای لایروبی منبع ایستگاه پمپاژ نفت «برد اسپی» کوهدشت اقدام کرده‌اند که متأسفانه در این مکان به علت استنشاق مواد سمی گرفتار می‌شوند.