برگزاری نشست مدیران عامل در قالب طرح جامع بازاریابی و فروش
برگزاری نشست مدیران عامل در قالب طرح جامع بازاریابی و فروش
نشست رایگان مدیران عامل شرکت‌های حوزه نفت ، گاز ، پتروشیمی ، صنعت ساختمان و صنعت برق در قالب طرح جامع بازاریابی و فروش طی پنج روز در پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار «نبض انرژی» حسین قندهاری، رئیس هیات مدیره گروه مشارکتی آرادمانی در گفت‌وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه هفته نشست مدیران عامل طی 18 تا 22 آذرماه از ساعت 14 تا16 در پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر سالن سامسونگ برگزار می‌شود، افزود: حضور در این نشست رایگان است و با توجه به محدودیت جا، علاقمندان می‌بایست هماهنگی‌های لازم رااز قبل به عمل آورند.
وی با اشاره به اینکه به مدت 2 سال در خصوص برنامه و اهداف این نشست کار شده است، تاکید کرد: برنامه این نشست در 20 ماده در قالب طرح جامع بازاریابی و فروش تعریف شده است که در نشست های اولیه ؛ سه ماده از طرح مورد بررسی قرار خواهند گرفت.
رئیس هیات مدیره گروه مشارکتی آرادمانی عنوان کرد: سه ماده نخست این طرح شامل:
نشست‌های ماهانه مدیران عامل با هدف به اشتراک گذاری فرصت های کاری و پروژه ها
نشست های ماهانه مدیران فروش با هدف همفکری و هم اندیشی امور مرتبط با پروژه های جاری و طرح تبلیغ مشترک می باشد.

شرکتهای فعال در حوزه : صنایع نفت ، گاز و پتروشیمی ،صنعت برق ،صنعت ساختمان و حوزه‌های مرتبط در چند گروه اصلی به این نشست ها دعوت گردیده اند .
قندهاری تصریح کرد: در این نشست ها مدیران عامل شرکتها با طرح آشنا شده و در صورت پذیرش طرح و همراهی با طرح تبلیغ مشترک؛ توسط تمامی شرکتهای حوزه مربوطه بصورت رایگان تبلیغ خواهند شد .
به راحتی می‌توان تصور کرد سی شرکت حوزه ساختمان و یا صنایع نفت و گاز که رقیب هم نیستند ، چنانچه یکدیگر را تبلیغ کنند این اطلاع رسانی به میلیون ها مخاطب بصورت رایگان انجام شده و شرکتها بازار بزرگتری را بدون صرف یک ریال بدست می آورند.
این امر به گسترش بازار و حفظ اشتغال شرکت ها یاری رسانده، منابع درآمد شرکتها را دو چندان می نماید .
وی افزود: تولید کنندگان محصولات مختلف هر صنعت باید در یک روز از ماه یک شرکت حوزه خود را توسط اعضای شرکت و رسانه های اجتماعی تحت اختیار خود تبلیغ و منعکس کنند .قندهاری در پایان از علاقه مندان به حضور در این نشست ها خواست آمادگی خود را از طریق ایمیلMeetings@aradmanigroup.com  به اطلاع گروه مشارکتی آرادمانی برسانند.