نقش موثر نیروگاه‌های برق‌آبی در تامین برق پایدار تابستان
نقش موثر نیروگاه‌های برق‌آبی در تامین برق پایدار تابستان
سخنگوی صنعت برق کشور با اشاره به اینکه نیروگاه‌های برق‌آبی نقش موثری در تامین برق تابستان ایفا کردند، افزود: با همکاری نیروگاه‌های برق‌آبی کشور توانستیم تابستان را بدون خاموشی را پشت سر بگذاریم.

به گزارش خبرنگار «نبض انرژی»مصطفی رجبی مشهدی، مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران با حضور در محل شرکت آب و نیرو با اهدای لوح تقدیر از تعامل و اقدامات ارزشمند نیروگاهها در دوره اوج بار که موجب حفظ پایداری شبکه سراسری و تأمین برق مطمئن گردید، قدردانی کرد.
سخنگوی صنعت برق کشور با اشاره به افزایش  قابل توجه نیاز مصرف برق نسبت به سال گذشته افزود: یروگاه‌های برق‌آبی نقش موثری در تامین برق تابستان ایفا کردند و با همکاری بسیار خوبی که نیروگاه‌های برق‌آبی کشور داشتند، تابستان را بدون خاموشی پشت سر گذاشتیم.
وی تاکید کرد: در بین نیروگاه‌های برق‌آبی بطور خاص نیروگاه گتوند در بیشتر روزهای پیک شبکه 24 ساعته در مدار تولید بوده و کمک شایانی به شبکه برق نموده است.
مهندس شیبانی مدیرعامل شرکت آب و نبرو نیز طی سخنانی از همکاری بسیار خوب مرکز کنترل کشور با نیروگاه‌ها نیز قدردانی نمود و افزود: تا پایان اسفند تعمیرات واحدهای نیروگاهی به پایان خواهد رسید و در پیک سال 1403 با حداکثر ظرفیت آماده تولید خواهند بود.
در پایان این جلسه مدیران امور و مدیران بهره‌برداری نیروگاهها نیز برخی از مشکلات در زمینه بهره‌برداری، پرسنلی، تأمین قطعات و تأمین مالی به موقع را بیان کردند.