جلسه مجمع عمومی عادی ساليانه شركت توانير برگزارشد/ تقدير محرابيان از گزارش بدون بند حسابرس توانير
جلسه مجمع عمومی عادی ساليانه شركت توانير برگزارشد/ تقدير محرابيان از گزارش بدون بند حسابرس توانير
وزير نيرو در جلسه مجمع عمومی عادی ساليانه شركت توانير، عملكرد توانير و گزارش بدون بند حسابرس شركت را مورد تقدير قرار داد.

به گزارش خبرنگار «نبض انرژی» جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شركت توانیر جهت تصویب صورت‌های مالی سال 1401 شركت با حضور وزیر نیرو به عنوان رئیس مجمع عمومی و دیگر اعضای مجمع عمومی برگزار شد و در پایان، عملكرد هیات مدیره و گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی به انضمام صورت‌های مالی تلفیقی و جداگانه شركت برای سال مالی 1401، بدون بند گزارش حسابرس و به نحو مطلوب مورد تصویب قرار گرفت.
دراین جلسه كه با حضور وزیر محترم نیرو، اعضای مجمع توانیر، اعضای هیات مدیره و حسابرسان و برخی از همكاران شركت برگزار شد، جزئیات عملكرد سال 1401 و برنامه های سال 1402  مورد بررسی قرار گرفت.
بر اساس این گزارش در این جلسه وزیر نیرو ضمن تشكر از اعضا هیات مدیره و مدیر عامل شركت، عملكرد توانیر و گزارش بدون بند حسابرس شركت را مورد تقدیر قرار داد.
در بخش دیگری از این جلسه ، مدیرعامل شركت توانیر در سخنانی با اشاره به افزایش تعداد مشتركان برق و افزایش میزان مصرف برق در دو سال اخیر، گفت:با وجود این شرایط شاهد پایداری شبكه برق و بهبود شاخص‌های كنترلی شبكه بوده‌ایم.
آرش كردی در پایان گزارش خود ، مهمترین چالش صنعت برق را، اقتصاد برق دانست و خواستار رسیدگی نهادهای مربوطه به این موضوع شد.