پرداخت ۱۲۲۳ میلیارد تومان پاداش صرفه‌جویی برق به ۱۳ میلیون مشترکان خانگی
پرداخت ۱۲۲۳ میلیارد تومان پاداش صرفه‌جویی برق به ۱۳ میلیون مشترکان خانگی
سخنگوی صنعت برق با بیان اینکه ۳۶ درصد مشترکان بخش خانگی مشمول دریافت پاداش طرح مدیریت مصرف شده‌اند، گفت: تا کنون ۱۲۲۳ میلیارد تومان پاداش صرفه‌جویی برق به ۱۳ میلیون از مشترکان خانگی پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار «نبض انرژی» مصطفی رجبی مشهدی: در یک گفت‌وگوی تلویزیونی اظهار کرد: از ابتدای اجرای طرح پرداخت پاداش مدیریت مصرف به مشترکان خانگی تاکنون، ۳۶ میلیون قبض صادر شده که از این تعداد حدود ۱۳ میلیون قبض مشمول دریافت پاداش شده است.

وی افزود: طرح پرداخت پاداش به مشترکان خانگی تا پایان شهریور ماه ادامه دارد و همه مشترکان حتی پرمصرف‌ها نیز فرصت دارند تا در این طرح با کاهش مصرف شرکت و پاداش دریافت کنند .

سخنگوی صنعت برق خاطرنشان کرد: به ویژه در مناطقی که گرما کاهش پیدا کرده است با انجام راهکارهای ساده‌ای چون کاهش مدت‌زمان استفاده از وسایل سرمایشی و یا تنظیم دمای کولرهای گازی روی ۲۵ درجه، مصرف خود را نسبت به دوره مشابه سال گذشته کاهش دهند و از پاداش مدیریت مصرف بهره‌مند شوند.

نیمی از مشترکان شهر تهران مصرف برق را کاهش دادند

کامبیز ناظریان، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ نیز درباره همکاری قابل تقدیر مشترکان شهر تهران در مدیریت مصرف برق، بیان کرد: بیش از نیمی از مشترکان خانگی شهر تهران مصرف برق خود را نسبت به سال گذشته کاهش داده‌اند.

وی ادامه داد: این روند نشان از آگاهی عموم هموطنان تهرانی از اهمیت مقوله مدیریت مصرف انرژی و همبستگی آنان در اجرای طرح‌های ملی است.

پاداش ۱۹۳ میلیارد تومانی مدیریت مصرف برق مشترکان تهرانی

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ همچنین از صدور پنج میلیون و ۷۵۰ هزار صورت‌حساب برق در بخش خانگی پایتخت از ابتدای خردادماه سال جاری خبر داد و گفت: مجموع پاداش ریالی تخصیص داده شده به مشترکان این بخش از خردادماه تاکنون به رقم ۱۹۳ میلیارد تومان رسیده است.

ناظریان خاطرنشان کرد: تداوم همکاری مشترکان در روزهای اندک باقی مانده از ایام پیک بار تابستان، می‌توان شاهد گذری موفق از اوج گرما و ثبت تابستان بدون خاموشی دیگر در کشور بود.