شگفتانه ایرانول برای سهامداران
شگفتانه ایرانول برای سهامداران
شرکت نفت ایرانول که سال مالی ۱۴۰۱ را با رکورد های جدید در بخش فروش ، تولید و سود سازی به ثبت رسانده بود، به ازای هر سهم ۱۱۱۲ تومان سود محقق کرد.

به گزارش «نبض انرژی» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت نفت «ایرانول»، در سال مالی جدید نیز علیرغم تمام موانع و مشکلات موجود در مسیر تولید، با اقداماتی که در راستای تامین مالی و تولید محصول پیاده سازی شده، گام بلندی در ثبت رکوردهای جدیدی برداشته شده و نویدبخش سالی پرخیروبرکت برای ذینفعان و سهامدارن این شرکت است.

بنظر می‌رسد این غول صنعت روانکار، در سال مالی جدید نیز علیرغم تمام موانع و مشکلات موجود در مسیر تولید، با اقداماتی که در راستای تامین مالی و تولید محصول پیاده سازی کرده، بتواند گام بلندی در ثبت رکورد‌های جدیدی برداشته و نویدبخش سالی پرخیروبرکت برای ذینفعان و سهامدارن این شرکت باشد.

از طرفی بر اساس جدیدترین اقدام نفت ایرانول در راستای احترام به حقوق صاحبان سهام، این شرکت در نظر دارد واریز سود تقسیمی را به جای انتهای شهریور ماه در همین ماه، یعنی مرداد ۱۴۰۲ واریز کند. اقدامی که در این روزهای گرم تابستان و روزهای نامساعد بورس می تواند قدری کام سهامداران را شیرین کند.