ضرب الاجل ۱۰ روزه استاندار مازندران برای گازرسانی به روستاهای آمل
ضرب الاجل ۱۰ روزه استاندار مازندران برای گازرسانی به روستاهای آمل
استاندار مازندران برای رفع موانع اداری بین اداره کل راهداری و شرکت گاز استان باهدف گازرسانی به حدود ۳۰ روستای آمل ضرب الاجل ۱۰ روزه تعیین کرد.

به گزارش خبرنگار «نبض انرژی» سید محمود حسینی‌پور امروز شنبه در بازدید از طرح‌های گازرسانی حدود ۳۰ روستای آمل در مسیر جاده آمل به تهران جهت گره گشایی از گره کوری که بین شرکت گاز مازندران و اداره کل راهداری موجود بود در منطقه حاضر شد.

طرح گازرسانی در محور آمل به تهران از رستوران صالحی تا اباسک و از طرف دیگر تا تونل وانا به علت اختلاف بین اداره کل راهداری مازندران و شرکت گاز استان بر سر صدور مجوز جهت لوله گذاری کنار جاده هراز طرح متوقف مانده بود.

استاندار مازندران در بازدید از این مناطق با تعیین ضرب الاجل ۱۰ روزه خواستار پایان بخشیدن به اختلاف بین شرکت گاز مازندران و اداره کل راهداری شد.

مقام عالی دولت که در چند ماه گذشته چندین مرتبه بازدید میدانی از طرح گازرسانی به این منطقه داشته اکنون از روند کُند طرح گازرسانی گلایه دارد و و دستور داد ۲ طرف باید در ۱۰ روز با هماهنگی معاونت عمرانی استانداری مازندران در این مسیر گره گشایی کنند.

استاندار مازندران در حاشیه بازدید از این محور گفت: جاده هراز یک جاده بین المللی است و حساسیت‌های اداره کل راهداری قابل درک است اما دلیلی وجود ندارد که طرح متوقف شود.

وی افزود: با توجه به حساسیت مسیر جاده هراز، شرکت گاز عملیات‌ اجرایی را از ۱۰۰ متری بیشتر افزایش ندهد و بعد از اتمام این میزان ۱۰۰ متر بعدی را اجرا کنند.

این مقام مسئول تصریح کرد: بر اساس قولی که به مردم داده‌ایم باید به وعده خود عمل کنیم و در اجرای طرح ها گره گشایی کنیم.