واکنش کاربران به اقدام اخیر دولت در آذربایجان+عکس
واکنش کاربران به اقدام اخیر دولت در آذربایجان+عکس
معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری در توئیتی نوشت: با دستور رئیس جمهوری در پاسخ به مطالبات مردم عزیز آذربایجان شرقی و در راستای اجرای مصوبات دور اول سفر هیات دولت به استان، شرکت"مس سرنگون آذربایجان" به صورت مستقل تشکیل شد و فعالیت خود را آغاز نمود.

به گزارش خبرنگار «نبض انرژی»آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور در جمع مردم تبریز استقلال و ثبت مس سونگون و تخصیص درآمد آن برای توسعه آذربایجان را از اقدامات دولت در پیگیری مصوبات سفرهای استانی دور اول عنوان کرد. موضوعی که پیش از این معاون اجرایی رییس جمهور در صفحه شخصی خود آن را در راستای تحقق وعده دولت در پاسخ به مطالبات مردمی دانست.

در همین راستا محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری در توئیتی نوشت:

با دستور رئیس جمهوری در پاسخ به مطالبات مردم عزیز آذربایجان شرقی و در راستای اجرای مصوبات دور اول سفر هیات دولت به استان، شرکت”مس سرنگون آذربایجان” به صورت مستقل تشکیل شد و فعالیت خود را آغاز نمود. مبارک مردم عزیز آذربایجان قهرمان باشد.

 

 

 

طرح این اقدام با واکنش‌های متعدد کاربران فضای مجازی مواجه شده و موضوعاتی نظیر اختصاص منافع شرکت های بزرگ مستقر در استانها به همان جغرافیا و نبود پشتوانه کارشناسی در این تصمیم را کاربران در پاسخ به این اقدام عنوان کردند