تداوم تلاش‌های شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران برای بهینه‌سازی و تولید انرژی
تداوم تلاش‌های شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران برای بهینه‌سازی و تولید انرژی
مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران و هیئت همراه روز چهارشنبه 15 تیرماه با حضور در شرکت دانش‌بنیان کاوش صنعت توس، مستقر در پارک علم و فناوری خراسان از آخرین دستاوردهای این شرکت دانش‌بنیان بازدید کردند.

به گزارش«نبض انرژی» به نقل از روابط عمومی، رضا نوشادی هدف از این بازدید را ارزیابی توان شرکت‌های دانش بنیان به منظور به کارگیری در پروژه بهینه‌سازی شرکت دانست و ضمن قدردانی از تلاش متخصصان در حوزه‌ ساخت و تامین تجهیزات، قطعات و خدمات فنی مهندسی مورد نیاز صنعت نفت و گاز، اظهار داشت: خوشبختانه شرکت‌های دانش‌بنیان، پیشرفت‌ شایان توجهی در حوزه‌ طراحی و ساخت تجهیزات دارای فناوری بالا داشته اند و با ایجاد هم‌افزایی بین جریان‌های دانشی و جذب نیروهای نوآور، باانگیزه و حرفه‌ای، قلمروهای جدید را فتح و دستاوردهای درخشانی را به عرصه‌های صنعتی و عملیاتی کشور ارایه کرده‌اند.

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران ادامه داد: در جلسه تخصصی با کارشناسان شرکت کاوش صنعت توس، ساختار و قابلیت‌های توربواکسپندر تولیدی این شرکت مورد بررسی قرار گرفت و مشخص شد که این مجموعه از ظرفیت خوبی برای همکاری‌های مشترک برخوردار است.

نوشادی در پایان گفت: تلاش‌های شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران برای ایجاد ارزش افزوده از محل فرآیند افت فشار در ایستگاه های تقلیل فشار و تبدیل آن به انرژی الکتریکی و برق تا رسیدن به نتیجه مطلوب تداوم می یابد.

بررسی چالش‌های اجرائی پروژه‌های توسعه گاز در استان خراسان رضوی

مهندس نوشادی و هیئت همراه همچنین در روز پنج‌شنبه 16 تیر ماه پس از حضور در مزار شهدای گمنام در محل استانداری خراسان رضوی در جلسه‌ای با معاون عمرانی استاندار حضور یافته و راهکارهای غلبه بر چالش‌ها و موانع پروژه‌های توسعه‌ای گاز در این استان را مورد بررسی قرار دادند.