در مورد دیجی کالا در نبض انرژی بیشتر بخوانید به گزارش نبض انرژی ، دیجیکالا نام یکی از وبگاههای فعال در زمینه تجارت الکترونیک در ایران است. این وبگاه بزرگترین فروشگاه آنلاین در ایران[۳] است و روزانه بیش از ۲ میلیون[۴][۵] بازدیدکننده دارد و ۷۰ درصد سهم بازار فروش آنلاین در ایران را از آن خود کردهاست.[۶] دیجیکالا اکنون رتبه سوم الکسا در ایران بعد […]
در مورد دیجی کالا در نبض انرژی بیشتر بخوانید
به گزارش نبض انرژی ،
دیجیکالا نام یکی از وبگاههای فعال در زمینه تجارت الکترونیک در ایران است. این وبگاه بزرگترین فروشگاه آنلاین در ایران[۳] است و روزانه بیش از ۲ میلیون[۴][۵] بازدیدکننده دارد و ۷۰ درصد سهم بازار فروش آنلاین در ایران را از آن خود کردهاست.[۶] دیجیکالا اکنون رتبه سوم الکسا در ایران بعد از گوگل و آپارات را در اختیار دارد.[۷] دفتر مرکزی این شرکت محل استقرار تیمهای مارکتینگ و تأمین کالاست که در خیابان گاندی قرار دارد، دفتر دوم محل استقرار تیمهای فنی و مالی است که در بلوار صبا در منطقه جردن تهران واقع است. دفتر سوم که مرکز پردازش کالای دانش نام دارد خارج از تهران در جاده قدیم کرج (فتح) در شهرک دانش واقع شدهاست.[۸] دیجیکالا سه مرکز پردازش و انبار کالا در تهران و ۲۳ مرکز توزیع در شهرهای بزرگ ایران دارد.[۹][۱۰] مدل کسبوکار دیجیکالا ترکیبی از بازارگاه مجازی و خردهفروشی یا اصطلاحاً مدل ترکیبی یا هیبرید است. به غیر از فروشگاه آنلاین زیرمجموعههای دیجیکالا عبارت از دیجیاستایل (پوشاک)، فیدیبو (کتاب الکترونیک)، دیجیپی (فینتک)، دیجیکالا نکست (نوآوری)، دیجیکلاب (تشویق مشتریان وفادار) و دیجی پلاس هستند