حساسیت کار گزینش مانند حساسیت کار تخریبچی است
حساسیت کار گزینش مانند حساسیت کار تخریبچی است
دبیر هیئت عالی گزینش کشور با بیان اینکه حساسیت کار گزینش مانند حساسیت کار تخریبچی در جنگ است، اظهار کرد: نیروی انسانی مهم‌ترین محور برای نظام است. گزینش باید در تراز جهانی باشد و افرادی که در این واحد مشغول هستند باید کار خطیر و حساس خود را درک کنند.

به گزارش خبرنگار «نبض انرژی» احمد مؤمنی‌راد در آیین رونمایی از یادبود شهدا با بیان اینکه شهدا راه کوتاه و میانبر را انتخاب کرده‌اند و ما در میانه امتحان قرارداریم، اظهار کرد: امیدواریم‌ بتوانیم از امانت سنگینی که خدا به‌عهده ما گذاشته است حفاظت کنیم.

وی با اشاره به اینکه اقتدار امروز ایران مرهون خون پاک شهداست، گفت: آنها با دست‌های خالی به میدان جنگ رفتند، همان‌گونه که شهید تندگویان، وزیر شهید نفت با دست خالی وارد میدان شد و به اسارت درآمد.

دبیر هیئت عالی گزینش کشور ادامه داد: هم‌اکنون دست ما از نظر نظامی پر است، به‌طوری که دست جریان‌های مقاومت را نیز توانسته‌ایم پر کنیم.

مؤمنی‌راد با بیان اینکه امروزه قدرت‌های بزرگ دنیا در انتظار موشک‌ها و پهپادهای ماست، اظهار کرد: ۴۵ سال از قیام مردم گذشته است و ما با رهبری امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری به این نقطه رسیده‌ایم.

وی با بیان اینکه حساسیت کار گزینش مانند حساسیت کار تخریبچی در جنگ است، افزود: نیروی انسانی مهم‌ترین محور برای نظام است؛ گزینش باید در تراز جهانی باشد و افرادی که در این واحد مشغول هستند باید کار خطیر و حساس خود را درک کنند.

دبیر هیئت عالی گزینش کشور با اشاره به اینکه هم‌اکنون در جنگ ترکیبی تمام‌عیار قرار داریم، اظهار کرد: گزینش باید با همه وجود و با توجه به قوانین و مقررات برای سربلندی در این جنگ دست به‌کار شود.