12 هزار متر مربع از بستر و حریم رودخانه های پردیس رفع تصرف شد
12 هزار متر مربع از بستر و حریم رودخانه های پردیس رفع تصرف شد
مدير امور منابع آب شهرستان هاي تهران و پرديس از رفع تصرف مساحتی به ميزان 12 هزار و 814 متر مربع از بستر رودخانه های واقع در محدوده های شهرستان پرديس طی یک روز كاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار «نبض انرژی» وحید مرادی نسب گفت: با تلاش كارشناسان حقوقی و گروه‌های گشت و بازرسی منابع آب‌های سطحی امور منابع آب شهرستان‌های تهران و پردیس و پس از انجام كارشناسی‌های لازم با اخذ دستور قضایی از سوی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس و با حضور مامورین كلانتری مربوطه 5 مورد از تصرفات به مساحتی به میزان 12 هزار و 814 متر مربع از بستر رود خانه های جاجرود و كمرد  رفع تصرف شد.
وی افزود: با توجه به تصرفات صورت گرفته كه  شامل بند خاكی ، اسكلت فلزی ، دیواركشی و محصور سازی بوده با اخذ 5 فقره دستور قضایی موارد مذکور  از ید متصرفین و افراد سودجو خارج شد.
مرادی نسب در پایان خاطر‌نشان کرد: افرادی كه در نزدیكی حریم و بستر رودخانه‌ها معامله ملكی انجام می‌دهند حتما پیش از انجام معامله استعلام لازم را از امور آب تهران و پردیس اخذ کنند تا در آینده دچار ضرر و زیان نشوند و در غیر این صورت این امور در جایگاه  حاكمیتی خود با هرگونه تخلف و تصرف مطابق با قانون و بدون هیچ گونه اغماضی برخورد لازم را به عمل خواهد آورد.