نمایشگاه ایران‌پلاست فرصتی برای توسعه ارتباطات داخلی و بین‌المللی است
نمایشگاه ایران‌پلاست فرصتی برای توسعه ارتباطات داخلی و بین‌المللی است
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گفت: نمایشگاه ایران پلاست موقعیتی است که ارتباط میان شرکت‌های توانمند داخلی را تقویت کرده و زمینه را برای همکاری با شرکت‌های خارجی تسهیل می‌کند.

به گزارش خبرنگار «نبض انرژی»پیام برزگر در حاشیه هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی که در نشان دادن مسیر حرکت و دستاوردهای صنایع پتروشیمی وجود دارد، برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی است که در رأس آن نیز نمایشگاه ایران پلاست، مختص صنایع پتروشیمی است.

وی به تمرکز شرکت ملی صنایع پتروشیمی بر تکمیل زنجیره ارزش اشاره و تصریح کرد: تکمیل زنجیره ارزش محصولات پتروشیمی افزون‌بر جلوگیری از خام‌فروشی، سبب ایجاد ارزش افزوده و اشتغال‌زایی می‌شود.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ادامه داد: نمایشگاه صرف نمایش دادن نیست بلکه ارتباطات گسترده‌ای که بین شرکت‌های دولتی، خصوصی و تأمین‌کنندگان داخلی و شرکت‌کنندگان خارجی به وجود می‌آید، بسیار ارزشمند است.

برزگر تصریح کرد: در نمایشگاه‌های تخصصی ساختاری ایجاد می‌شود که تعاملات حوزه پتروشیمی از عرصه ملی به عرصه منطقه‌ای و بین‌المللی ارتقا پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه سازمان منطقه ویژه اقتصادی هم همسو با اهدافش در این نمایشگاه حضور موثری داشته است، گفت: هفت تفاهم‌نامه با شرکت‌های مختلف در زمینه‌های مختلف امضا کرده‌ایم.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی اضافه کرد: نمایشگاه فرصتی است که چالش سرمایه‌گذاران برای افزایش سرعت اجرای طرح‌ها بررسی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در منطقه نیز معرفی شود.