بحران آب سمنان تبدیل به موضوع تبلیغاتی شده است
بحران آب سمنان تبدیل به موضوع تبلیغاتی شده است
نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: موضوع بحران آب در سمنان بیش از آنکه به سمت حل مسئله حرکت کند، در حال تبدیل شدن به امری تبلیغاتی است.

به گزارش خبرنگار «نبض انرژی»  حجت الاسلام مرتضی مطیعی ظهر پنجشنبه در دیدار با اعضای شورای شهر سمنان به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه موضوع بحران آب در سمنان بیش از آنکه به سمت حل مساله حرکت کند، در حال تبدیل شدن به امری تبلیغاتی است که باید نسبت به این امر توجه بیشتری شود، بیان کرد: در خصوص مسائل اساسی استان سمنان بویژه بحران آب باید یک صدا از استان شنیده شود که آن هم رفع فوری نیاز آبی استان در بخش‌های مختلف بویژه آب شرب است.

وی افزود: مسئولان استان با نمایندگان مجلس باید در برنامه‌ها و اولویت‌ها اتفاق نظر داشته باشند چراکه اختلاف نظر قطعاً به زیان مردم است و در روند حل مسائل اخلال ایجاد می‌کند.

امام جمعه سمنان بیان کرد: وقتی مردم ببینند وضعیت آب، مسکن و اشتغال و دیگر مشکلات آنها رو به بهبود است به آینده امیدوار می‌شوند.

مطیعی با تاکید بر اینکه اعضای شورای شهر به هیچ عنوان نباید درگیر مسائل جناحی شوند گفت: شورای شهر یک نهاد خدمتی است و اعضای شورای شهر نباید به عنوان یک چهره سیاسی یا جناحی شناخته شوند.

وی افزود: مردم، اعضای شورای شهر را از منظر خدمتگزاری به شهروندان نگاه می‌کنند و توقع دارند مشکلات آنها بدون در نظر گرفتن مسائل سیاسی پیگیری شود.