2 انتصاب جدید در شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور
2 انتصاب جدید در شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در احکام جداگانه‌ای معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی و سرپرست معاونت منابع انسانی و پشتیبانی این شرکت را منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار «نبض انرژی»  اتابک جعفری در احکام انتصاب جدید، “مسعود علویان صدر” را به عنوان معاون جدید برنامه‌ریزی و امور اقتصادی و “احمد سلامت” را به عنوان سرپرست منابع انسانی و پشتیبانی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور منصوب کرد.
وی همچنین مسعود خشایی معاون پیشین برنامه‌ریزی و امور اقتصادی و حمیدرضا تشیعی معاون سابق منابع انسانی و پشتیبانی را به عنوان مشاور مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور معرفی کرد.
در حکم انتصاب معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور بر مواردی از جمله نظارت و کنترل بر عملکرد شرکت از طریق بررسی و تجزیه و تحلیل شاخص‌های مورد عمل در حوزه‌های بودجه و مجامع، پیگیری عملکرد بودجه در شرکت‌ها، شناسایی و تعیین راه‌های استفاده از منابع مالی و هزینه‌های اقتصادی به منظور پیشبرد اهداف شرکت‌ها، پیگیری جامع مسائل مجامع عمومی شرکت‌ها و ممیزی و ارزشیابی میزان رضایت مشترکان نسبت به خدمات شرکت‌های آب و فاضلاب تاکید شده است.
همچنین، اجرای طرح طبقه‌بندی و ارزشیابی مشاغل شرکت‌های زیرمجموعه، اجرای طرح‌های مهم فناوری اطلاعات و راه اندازی سامانه های نرم افزاری مرتبط با حوزه منابع انسانی، تهیه زیرساخت ارتباطی، سخت افزاری و نرم افزاری جهت استقرار سامانه‌های کنترلی و نظارتی از جمله محورهای مورد تاکید در حکم انتصاب سرپرست منابع انسانی و پشتیبانی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور است.