کوئرا از سال ۹۴ با هدف ارتقای محصولات برنامه‌نویسی فعالیت خود را آغاز کرد و هم‌اکنون در ۴ حوزه به کاربران خدمت‌ رسانی می‌کند. محمدباقر تبریزی مدیرعامل کوئرا در گفت‌وگو با خبرنگار نبض فناوری با اشاره به فعالیت استارتاپ‌ها در حوزه برنامه‌ریزی اظهار داشت: کوئرا از سال ۹۴ با هدف ارتقای محصولات برنامه‌نویسی فعالیت خود را آغاز […]

کوئرا از سال ۹۴ با هدف ارتقای محصولات برنامه‌نویسی فعالیت خود را آغاز کرد و هم‌اکنون در ۴ حوزه به کاربران خدمت‌ رسانی می‌کند.

محمدباقر تبریزی مدیرعامل کوئرا در گفت‌وگو با خبرنگار نبض فناوری با اشاره به فعالیت استارتاپ‌ها در حوزه برنامه‌ریزی اظهار داشت: کوئرا از سال ۹۴ با هدف ارتقای محصولات برنامه‌نویسی فعالیت خود را آغاز کرد و هم‌اکنون در ۴ حوزه به کاربران خدمت‌ رسانی می‌کند.

وی ارائه بسته‌های کمک آموزشی برای مدارس و دانشگاه‌ها را یکی از حوزه‌های فعالیت کوئرا عنوان کرد و افزود: برای این‌منظور ۳۰۰ موسسه آموزشی با ما همراه هستند و با شیوع کرونا و عدم برپایی کلاس‌های حضوری، این روند با استقبال مواجه شده است.

تبریزی با بیان اینکه بسته‌های آموزشی انلاین فرصت پرسش و‌پاسخ به سوالات را به کاربران می‌دهد، خاطر نشان کرد: تمریناتی پیش‌بینی شده که درصدد هستیم این بخش را با توجه به استقابل کاربران ارتقا دهیم.

مدیرعامل کوئرا با اشاره به اینکه سامانه مسابقات برنامه‌نویسی آنلاین از دیگر محصولات کوئرا است، تصریح کرد: این محصول به منظور مهارت سنجی کارکنان شرکت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین کاریابی برنامه‌نویسی که کمتر در ایران‌مورد توجه قرار دارد در این استارتاپ عرضه شده است و شرکت‌ها فرصت شغلی مناسبی را متناسب با نیاز کاربران می‌توانند ارائه دهند.

وی در ادامه به آموزش مهارتی برنامه‌نویسی اشاره کرد و گفت: در این بخش افراد مهارت‌های آموزشی را می‌بینندو توانمندی خود را ارتقا می‌دهند. در این بخش امکان پاسخگویی به سوالات وجود دارد و در صورت پاسخ اشتباه سیستم فعال می‌شود و در ادامه مرحله بعد فعال خواهد شد تا روند آموزش تکمیل شود.

تبریزی با بیان اینکه هم‌اکنون ما ۱۰۰ هزار کاربر داریم گفت: شیوع کرونا موجب فعال‌تر شدن کوئرا شد به طوری که شاهد رشد ۵۰ درصدی کاربران هستیم و برای این امر نیز درصدد ارتقای پلتفرم خواهیم بود.