تدوین آیین‌نامه حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان
تدوین آیین‌نامه حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان
معاون تحقیقات و منابع انسانی وزارت نیرو با بیان اینکه تلاش می‌شود حمایت ویژه از شرکت‌های دانش‌بنیان صنعت برق انجام گیرد، گفت: اکنون آیین‌نامه‌ای برای ارائه انواع حمایت‌های قانونی، مالی و اداری لازم از شرکت‌های دانش‌بنیان در دست تدوین است.

به گزارش تابناک تهران، محمدصالح اولیا روز جمعه در حاشیه دیدار از نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران اظهار داشت: در حال حاضر آیین‌نامه‌ای برای ارائه انواع حمایت‌های قانونی، مالی و اداری لازم از شرکت‌های دانش‌بنیان در دست تدوین است تا این شرکت‌ها بتوانند به راحتی با مجموعه وزارت نیرو و صنعت برق در تعامل باشند و محصولات خود را عرضه کنند.

وی با بیان اینکه آیین‌نامه حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان صنعت برق با همکاری شرکت ساتکاب در دست تدوین است، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، این آیین‌نامه تا پایان امسال به نتیجه خواهد رسید.

اولیا با اشاره به مسئولیت این معاونت به منظور فراهم‌سازی مکانیزم‌های لازم برای برقراری ارتباط شرکت‌های دانش‌بنیان با صنعت برق، افزود: اگر چه ارتباط مناسبی بین این بخش‌ها برقرار شده و شرکت‌های دانش‌بنیان حضور فعالی در وزارت نیرو دارند، اما درصدد تسهیل و تقویت هر چه بیشتر ارتباط شرکت‌های ‌دانش‌بنیان با صنعت برق هستیم.