۳۷ میلیارد تومان برای انتقال آب سد ماملو به نیروگاه پاکدشت اختصاص یافت
۳۷ میلیارد تومان برای انتقال آب سد ماملو به نیروگاه پاکدشت اختصاص یافت
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران گفت: در بودجه‌بندی جدید برای اجرای طرح انتقال آب از سد ماملو به نیروگاه شهدای پاکدشت و صنایع پایین دست ۳۷ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

به گزارش نبض انرژی به نقل از استانداری تهران،  محمد امامی‌امین با بیان اینکه به مشکلات موجود در پروژه انتقال آب از سد ماملو به نیروگاه شهدای پاکدشت و صنایع پایین دست گفت: برای تسریع در برطرف کردن مشکلات پروژه سد ماملو مقرر شد در هفته جاری با حضور مسئولان اجرایی در محل پروژه، برای بررسی مشکلات به صورت کارشناسی و رفع آن‌ها اقدام شود.

وی ادامه داد: طرح انتقال آب از سد ماملو به نیروگاه شهدای پاکدشت و صنایع پایین دست در مجموع ۲۲ کیلومتر است که ۱۱ کیلومتر آن با لوله‌هایی با قطر ۶۰۰ میلی لیتر و مابقی آن با لوله قطر ۵۰۰ میلی لیتر است.

امامی امین برای سرعت بخشیدن به روند این طرح گفت: پیمانکار اجرای طرح انتقال آب از سد ماملو به نیروگاه شهدای پاکدشت و صنایع پایین دست با انواع ماشین و ابزار خود در محل حضور داشته باشد تا با سرعت بعد از اتمام جلسه و برطرف کردن مشکلات، کار خود را آغاز کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران در خصوص زمان اتمام این طرح تصریح کرد: با بررسی و برنامه‌ریزی‌های انجام شده در نظر داریم این پروژه در ۲۲ بهمن ماه سالجاری به اتمام برسد.