افزایش فروش نفت و بازگشت منابع ارزی با تلاش‌های وزارت نفت
افزایش فروش نفت و بازگشت منابع ارزی با تلاش‌های وزارت نفت
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: با تلاش‌های وزارت نفت شاهد افزایش فروش نفت و فرآورده‌های نفتی و بازگشت منابع ارزی آن به کشور هستیم.

به گزارش خبرنگار «نبض انرژی»مصطفی نخعی، با بیان اینکه فروش نفت و فرآورده‌های نفتی از مهم‌ترین راه‌های تأمین منابع ارزی کشور است، اظهار کرد: افزایش صادرات نفت حاصل تلاش کارکنان صنعت نفت است، از آنجا که آنان برای توسعه صنعت نفت زحمات زیادی متحمل می‌شوند رسیدگی به نیازها و مشکلات آنها در اولویت قرار دارد.

وی افزود: خوشبختانه در طول سال ۱۴۰۲ به‌دنبال تلاش‌های گسترده وزارت نفت، شاهد افزایش فروش نفت و فرآورده‌ها و بازگشت منابع ارزی به کشور بودیم.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس با قدردانی از وزارت نفت بابت تلاش‌های انجام‌شده برای افزایش فروش و صادرات نفت در شرایط تحریمی تصریح کرد: منابع ارزی حاصل از نفت، گاز و میعانات گازی  افزایش یافته است و امیدواریم این رشد سال آینده نیز ادامه یابد.

نخعی اظهار  کرد: کارکنان صنعت نفت با سختی‌های بسیاری روبه‌رو هستند، زیرا باید در سکوهای گازی و نفتی به دور از خانواده در وسط دریا شبانه‌روزی فعالیت کنند و به‌دنبال این تلاش‌ها، ما حتی یک ساعت افت فشار ارسال گاز از سکوها را نداریم، از این رو باید بیش از پیش برای رسیدگی به مسائل کارکنان تلاش شود.