انتخاب روغن دنده اتوماتیک MULTI ایرانول به عنوان محصول نوآور و برتر ایرانی
انتخاب روغن دنده اتوماتیک MULTI ایرانول به عنوان محصول نوآور و برتر ایرانی
در هشتمین جشنواره نوآوری برتر ایرانی که روز دوشنبه 21 اسفندماه، با حضور جوامع دانش‌بنیان، شرکت‌های برتر دانش‌بنیان و فعالین این حوزه در دانشگاه صنعتی شریف تهران برگزار شد، روغن دنده اتوماتیک خودرو ایرانول MULTI شرکت نفت ایرانول مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش نبض انرژی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت نفت ایرانول، بر اساس ارزیابی­ های انجام شده مبتنی بر مدل مرجع نوآوری روغن دنده اتوماتیک خودرو مفتخر به دریافت لوح زرین و گواهینامه نوآوری برتر ایرانی در سال 1402 شد.

بر اساس این خبر، هدف از برگزاری هشتمین دوره جشنواره شناسایی، انتخاب، ممیزی و احراز برترین نوآوری­ های شرکت های ایرانی در چهار بخش نوآوری در محصول، نوآوری در خدمت، نوآوری در فرآیند و نوآوری در کسب‌وکار، زمینه معرفی و تقدیر از تلاشگران حوزه صنعت و کسب‌وکار بود.

روغن دنده اتوماتیک خودرو ایرانول MULTI برای استفاده در خودرو های سواری با گیربکس اتوماتیک 6-5-4 سرعته طراحی گردیده است. از ویژگی­ های آن به تعویض راحت­ دنده بدون کوچکترین لرزش و ارتعاش، خواص ضد اصطکاک بهبود یافته به منظور کاهش شوک ناشی از تعویض دنده و سیالیت عالی در دماهای پایین و در نتیجه سهولت تعویض دنده در فصول سرد میتوان اشاره کرد .

گفتنی است، شرکت نفت ایرانول شرکتی پیشرو در تولید محصولات با فناوری­های روز دنیا است.