مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران: نقش وزارت نفت شکوفایی اقتصاد و ثروت‌آفرینی در کشور است
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران: نقش وزارت نفت شکوفایی اقتصاد و ثروت‌آفرینی در کشور است
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: نقش وزارت نفت شکوفایی اقتصاد و ثروت‌آفرینی با تولید نفت، گاز و محصولات پتروشیمی در کشور است و تحقق رشد ۸ درصدی اقتصادی بدون کار جهادی و جانبازی امکان‌پذیر نیست.

به گزارش خبرنگار «نبض انرژی»محسن خجسته‌مهر امروز (چهارشنبه، ۲۵ بهمن‌ماه) در آیین گرامیداشت روز جانباز با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: خیلی مسرت‌بخش است که امروز در حضور جانبازان و خانواده‌های این بزرگان حضور دارم.

وی افزود: امیدوارم روز جانباز برای همیشه در تار و پود انقلاب اسلامی بماند و پیشرفت و توسعه امروز کشور را مدیون جانبازان هستیم.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران اظهار کرد: شخصیت حضرت عباس بی‌نظیر و ممتاز است و حضور او در کربلا کتاب جامعی برای جهان هستی است.

خجسته‌مهر ادامه داد: شهدا قبل از شهادت جانباز هستند، به این معنا که همه هستی خود را تقدیم رهبر و کشور خود می‌کنند و برای موضوع‌های باارزش جان خود را تقدیم کرده‌اند.

وی ادامه داد: جانبازان شهدای زنده کشور هستند و انقلاب اسلامی را بیمه کرده‌اند.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با بیان اینکه جانبازان افراد بی‌ادعا هستند، گفت: امروز انقلاب اسلامی محتاج جانبازی این افراد است و جمهوری اسلامی به برکت جانبازان کشور در مسیر پیشرفت و اعتلا قرار دارد.

خجسته‌مهر اظهار کرد: نقش وزارت نفت شکوفایی اقتصاد و ثروت‌آفرینی با تولید نفت، گاز و محصولات پتروشیمی است و تحقق رشد ۸ درصدی اقتصادی بدون کار جهادی و جانبازی امکان‌پذیر نیست.