روند فروش محصولات «پتروشیمی جم» رو به رشد است
روند فروش محصولات «پتروشیمی جم» رو به رشد است
مدیرعامل شرکت پتروشیمی جم گفت: روند فروش محصولات «پتروشمی جم» رو به رشد است هر چند که بدون اعتقاد به آمارسازی، آنچه واقعیت است را به طور کامل و شفاف اطلاع‌رسانی می کنیم.

به گزارش خبرنگار «نبض انرژی»محمدهاشم نجفی‌اردکانی اظهار کرد: با همکاری شبانه روزی همکاران بخش های مختلف، موفق شدیم به روزرسانی شرکت در سال جاری را در یک عملیات بزرگ و پرچالش با موفقیت پشت سر بگذاریم.

وی افزود: در موضوع تامین قطعات، با توجه به شرایط مالی و زمستان پتروشیمی‌ها، به زودی کمیته‌ای ویژه ای تشکیل، خریدها بررسی و در صورت تشخیص غیرضروری بودن، متوقف می‌شود.

مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره پتروشیمی جم تصریح کرد: آنچه ضرورت دارد این است که همواره قطعات یدکی مهم به سرعت تهیه و تامین شود.

نجفی‌اردکانی ادامه داد: شرایط را متناسب با بازارهای هدف مطابقت قرار داده و ضمن حفظ بازارهای سنتی در حوزه‌های مختلف، بازارهای جدید مطلوب پتروشیمی جم نیز ایجاد می کنیم.

وی با تاکید بر اهمیت تسریع در پیشبرد طرح‌های توسعه‌ای عنوان کرد: با توجه به حضور نخبگان و متخصصان در مجموعه شرکت پتروشیمی جم نباید طرح‌ها روی زمین بماند، چرا که طرح پادجم را با ظرفیت همین متخصصان داخلی پیش برده‌ایم.

مدیرعامل پتروشیمی جم با بیان اینکه باید به زیرساخت‌ها و تکمیل زنجیره ارزش توجه جدی شود، افزود: در خصوص طرح توسعه پلیمر کنگان نیز همین موضوع صدق می‌کند، نباید اجازه دهیم پلیمر کنگان مسیر پادجم را طی کند.

نجفی‌اردکانی گفت: پادجم و پلیمر کنگان جزیره مستقل نیستند و همه باید ذیل پتروشیمی جم به مدیران جم پاسخ دهند.

وی با اشاره به اهمیت رفاه کارکنان گفت: حیات مجتمع به نیروی انسانی وابسته است و بر این مبنا حوزه منابع انسانی برای ما موضوع اصلی و مهم‌ به شمار می رود.

مدیرعامل پتروشیمی جم ادامه داد: پاداش‌ها و رفاهیات بایستی متناسب با بهره‌وری کار و میزان تولید باشد و تفاوت‌ها میان کارکنان و جایگاه آنها معقول و منطقی است.

با حکم مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری، محمدهاشم نجفی‌اردکانی در ۲۰ دی ماه سال جاری به عنوان مدیرعامل شرکت پتروشیمی جم منصوب شد.