447 كنتور هوشمند توسط امور منابع آب تهران و پردیس نصب شد
447 كنتور هوشمند توسط امور منابع آب تهران و پردیس نصب شد
مدير امور منابع آب تهران و پرديس از نصب 447 دستگاه كنتور حجمی و هوشمند بر روی چاه‌های پروانه دار از ابتدای سال جاری در محدوده عملكرد اين امور خبر داد.

به گزارش خبرنگار «نبض انرژی»  وحید مرادی نسب اظهار داشت: با توجه به وضعیت بحرانی سفره آب زیرزمینی دشت تهران به دلیل افت سطح آب زیرزمینی و برداشت‌های بی‌رویه و بدون برنامه از آبخوان،همچنین  به منظور امكان مدیریت منابع آب و كنترل میزان بهره‌برداری از چاه‌های پروانه دار و كمك به تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی دشت ضروری است تمامی چاه‌های پروانه دار به كنتور حجمی و هوشمند مجهز شوند.
وی افزود: این امور در راستای انجام تكالیف قانونی و با پیگیری‌های به عمل آمده نسبت به نصب 447 دستگاه كنتور حجمی و هوشمند توسط مالكین بر روی چاه‌های مجاز با مصارف،صنعت، خدمات، كشاورزی و خانگی حوزه عملكرد اقدام  کرد که گام مهمی در جهت مدیریت مصرف بر منابع آب زیرزمینی است.
مرادی نسب گفت: نصب كنتور بر روی چاه‌ها یكی از پروژه‌های مهم طرح تعادل بخشی بوده كه امور منابع آب تهران و پردیس در جایگاه حاكمیتی خود این پروژه را جهت مدیریت منابع آب شهرستان پیگیری ویژه خواهد کرد.
مدیر امور منابع آب تهران و پردیس در پایان گفت: این امور بر اساس قانون با هرگونه تخلف در زمینه آب‌های سطحی و زیر‌زمینی با اهتمام جدی برخورد قانونی خواهد کرد.