نصب تجهیزات فرایندی و مبدل‌های حرارتی ساخت داخل در پتروشیمی دنا
نصب تجهیزات فرایندی و مبدل‌های حرارتی ساخت داخل در پتروشیمی دنا
عملیات نصب تجهیزات فرایندی و مبدل‌های حرارتی ساخت ایـران در پتروشیمی دنا با موفقیت انجام شد.

به گزارش خبرنگار «نبض انرژی» عملیات اجرایی و نصب تجهیزات فرآیندی و مبدل‌های حرارتی پتروشیمی دنا ساخته شده به‌دست متخصصان داخلی در راستای حمایت از شرکت‌های تولید کننده و دانش‌بنیان داخلی با حضور معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران انجام شد و پیشرفت این طرح به ۸۲ درصد رسید.

مرتضی شاه‌میرزایی در آیین نصب این تجهیزات ساخت داخل با ابراز خرسندی از اقدامات صورت پذیرفته در پتروشیمی دنا گفت: شرکت ملی صنایع پتروشیمی آماده هر گونه کمک و همکاری در خصوص تسریع در فرایند راه اندازی این طرح است و از بانک‌ها و سرمایه‌گذاران نیز برای ورود به این طرح دعوت می‌کند.

وی افزود: تا ۵ سال آینده می‌بایست تمام تجهیزات مورد نیاز پتروشیمی‌ها داخلی‌سازی شود، زیرا معتقدیم این مهم به همت تلاشگران ایرانی دست یافتنی است.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی دنا نیز با اعلام اینکه این طرح از طرح‌های اولویت‌دار دولت است و پس از پایان عملیات نصب تجهیزات، پیشرفت طرح به ۸۲ درصدی می‌رسد، گزارش کاملی از وضعیت پیشرفت طرح و همچنین موانع پیش‌رو ارائه کرد و خواستار کمک شرکت ملی پتروشیمی برای تسریع در تکمیل آن شد.

حسین هاشمی عنوان کرد: نصب تجهیزات فرایندی و مبدل‌های حرارتی گام موثری در تکمیل فرآیند ساخت و نصب پتروشیمی دنا محسوب می‌شود و با تکمیل این فعالیت، طرح به پیشرفت فیزیکی قابل توجهی خواهد رسید.