ایرانِ قوی؛ تولیدِ پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس، روزانه ۴۶۰ هزار بشکه میعانات گازی است
ایرانِ قوی؛ تولیدِ پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس، روزانه ۴۶۰ هزار بشکه میعانات گازی است
مدیرعامل نفت ستاره خلیج فارس با بیان اینکه روزانه ۴۶۰ هزار بشکه میعانات گازی تولید می‌کنیم، گفت: این مجموعه با بهره‌گری از جوانان باانگیزه و متخصص داخلی علاوه بر تولید انواع میعانات، ۴۰ درصد بنزین مورد نیاز کشور را تامین می‌کند.

به گزارش «نبض انرژی»علیرضا جعفرپور بروجنی  مدیرعامل نفت ستاره خلیج فارس گفت: با جذب ۵۰۰ نیروی جدید هم اکنون بیش از چهار هزار و ۲۰۰ نفر در پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس مشغول به کار هستند.

وی تصریح کرد: طبق تفاهم‌نامه‌های جدید در دولت سیزدهم که با پیگیری استاندار هرمزگان در حال انجام است، همزمان با راه‌اندازی فازهای مختلف، افزایش قابل توجهی در جذب نیروی انسانی خواهیم داشت.

«مردم خواهند دید با حمایت‌های دولت انواع فراورده های نفتی و پالایشی همچون سوخت جِت در هرمزگان تولید خواهد شد و این یکی از مصادیق عملگرایی در دولت سیزدهم به شمار می‌رود»

با توجه به عقب‌ماندگی‌هایی که در سنوات گذسته داشتیم، اینک تمامی تلاش دولت برای ایجاد رفاه و آرامش برای ملت ایران است که قطعا به زودی نتایج مثبت آن را در زندگی‌مان خواهیم دید چراکه دولت مردمی با تبعیت کامل از فرامین و توصیه‌های رهبر معظم انقلاب، در صدد مقاوم کردنِ واقعیِ اقتصاد کشور بوده و در همین مدت نیز رویکرد (نگاه به ظرفیت‌های داخلی) را ثابت کرده است.

همچنین احمد وحیدی وزیر کشور پس از بازدید از این واحد بزرگ تولید بنزین در کشور، افزود: ستاره خلیج فارس به عنوان بزرگترین پالایشگاه میعانات گازی جهان هم اکنون جایگاهی استراتژیک در توازن انرژی کشور و منطقه نقش ایفا می‌کند و توانسته است ایران را در زمینه تامین بنزین خودکفا کند.