تمهیدهای لازم برای جلوگیری از ناترازی گازی انجام شده است
تمهیدهای لازم برای جلوگیری از ناترازی گازی انجام شده است
مدیر عامل شرکت ملی گاز با بیان اینکه این شرکت تمهیدهای لازم را برای جلوگیری از ناترازی گازی در فصل سرد سال انجام داده است، گفت: تعمیرات پالایشگاه‌ها و ذخیره‌سازی بیش از پارسال سوخت مایع در نیروگاه‌ها از جمله اقدام‌های مدنظر به‌منظور جلوگیری از ناترازی گازی است.

به گزارش خبرنگار «نبض انرژی» به نقل از خانه ملت، مجید چگنی با اشاره به تمهیدهای لازم برای جلوگیری از ناترازی گازی در فصل سرد سال، اظهار کرد: همه تلاشمان را به‌کار گرفته‌ایم که کشور با کمبود گاز روبه‌رو نشود.

وی با بیان اینکه مردم پارسال کمک کردند تا ناترازی گازی به‌درستی مدیریت شود، ادامه داد: امسال هم اگر مردم در بهینه مصرف کردن گاز کمک‌رسان شرکت ملی گاز باشند، ما مشکل ویژه‌ای در توزیع گاز نخواهیم داشت.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران تصریح کرد: تعمیرات پالایشگاه‌ها و ذخیره‌سازی بیش از پارسال سوخت مایع در نیروگاه‌ها از جمله اقدام‌های مدنظر قرار گرفته برای جلوگیری از ناترازی گازی است، همچنین خصوط گازی کشور به یک‌سری اصلاحات نیاز داشت که این اصلاحات صورت گرفته و خطوط جدید را در سرویس قرار داده‌ایم. ایستگاه‌های تقویت فشار گاز را نیز امسال به بهره‌برداری رساندیم تا بتوانیم مشکلات ایجادشده را برطرف کنیم.

چگنی اظهار کرد: در شبکه گازرسانی کشور یک‌سری تمهیدهایی را مدنظر قرار دادیم که مشکلات پیش‌بینی‌شده دیگر وجود نداشته باشد، مردم اگر پای کار بوده و صرفه‌جویی در مصرف گاز را مدنظر قرار دهند، امسال نیز به سلامت از زمستان عبور خواهیم کرد.