اولین قرعه‌کشی هفتگی بانک گردشگری در «۸شنبه» توبانک برگزار شد
اولین قرعه‌کشی هفتگی بانک گردشگری در «۸شنبه» توبانک برگزار شد
روز شنبه ۱۱ آذرماه ۱۴۰۲ اولین قرعه‌کشی هفتگی بانک گردشگری در طرح «۸ شنبه» توبانک برگزار و برندگان هفته اول مشخص شدند.

به گزارش روابط عمومی بانک گردشگری، در این مراسم که با حضور مسئولان بانک گردشگری و نهاد‌های نظارتی برگزار شد اولین قرعه‌کشی هفتگی بانک گردشگری در اولین شنبه از طرح «۸ شنبه» برگزار شد.

در این قرعه‌کشی که در محل ساختمان مرکزی بانک گردشگری انجام شد، آقای رسول خدابخشی برنده کنسول PS۵ شد. همچنین آقایان اکبر نادرعلی و حسن بیروتی برندگان ساعت هوشمند اولین قرعه‌کشی طرح «۸ شنبه» توبانک شدند.

بر اساس این گزارش، خانم نفیسه فضلی و آقایان حسین آقابیگلو و محسن اشکورکیائی برندگان اندرویدباکس و خانم فریده قاسمی و آقایان مصطفی کشتکار، رسول فرقانی و سیدرسول حسینی برندگان جایزه نقدی ۵ میلیون ریالی شدند.

لازم به ذکر است، پس از پایان جوایز هفتگی، یک مراسم قرعه‌کشی بزرگ، مقارن با آغاز چهاردهمین سال فعالیت بانک گردشگری، با محاسبه تمامی امتیازات کسب شده توسط مشتریان در طول دو ماه برگزار خواهد شد. در این قرعه‌کشی بزرگ هم جوایزی، چون ۳ عدد لپ‌تاپ مدل Surface، ۵ عدد گوشی موبایل، ۷ عدد دستگاه ویدئو پروژکتور و ۹ عدد جایزه نقدی ۵۰۰ هزار تومانی به برندگان اهدا خواهد شد.

گفتنی است، توبانک که شعبه مجازی بانک گردشگری است، قابلیت‌های گوناگونی دارد و این امکان را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا در هر ساعتی از شبانه‌روز بدون نیاز به مراجعه به شعب بانکی، بتوانند به سهولت از مجموعه‌ای متنوع از خدمات نوین بانکی که تسهیل‌کننده زندگی امروز است، بهره‌مند باشند.

استفاده از اپلیکیشن توبانک نه تنها تجربه کاربری بی‌نظیری را برای مشتریان بانک گردشگری خواهد داشت، بلکه قابلیت‌هایی مانند قابلیت کارت به کارت در آن وجود دارد که مشتریان بانک گردشگری با استفاده از این قابلیت می‌توانند تا سقف ۵ میلیون تومان کارت به کارت را انجام دهند و تقریبا کارت‌های تمام بانک‌های کشور تحت پوشش خدمات کارت به کارت توبانک هستند. همچنین می‌تونید با مراجعه به نشانی اینترنتی https://tobank.ir به راحتی «توبانک» را نصب و از آن خدمات آن استفاده کنید.