رقابت محصولات دانش‌بنیان ایرانی در نمایشگاه پتروشیمی استانبول
رقابت محصولات دانش‌بنیان ایرانی در نمایشگاه پتروشیمی استانبول
سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی صنایع پتروشیمی و پلیمری اوراسیا با حضور بیش از پنجاه شرکت دانش‌بنیان ایرانی در مجتمع نمایشگاهی تویاپ استانبول ترکیه درحال برگزاری است.

به گزارش  «نبض انرژی»۵۷ شرکت تولیدکننده صنایع پتروشیمی و پلیمری ایران آخرین محصولات و دستاوردهای خود را متناسب با استانداردهای روز جهانی در نمایشگاه بین‌المللی صنایع پتروشیمی و پلیمری اوراسیا در استانبول به نمایش گذاشتند.

شرکت‌های دانش‌بینان نقش مهمی در تولید محصولات به‌روز دنیا در صنایع پتروشیمی و پلیمری دارند و در نمایشگاه بین‌المللی صنایع پتروشیمی و پلیمری اوراسیا در استانبول، آخرین محصولات بر پایه فناوری‌های روز دنیا ارائه شده است.

نمایشگاه بین‌المللی صنایع پتروشیمی و پلیمری اوراسیا به‌مدت چهار روز، ۲۴ تا ۲۷ نوامبر ۲۰۲۳ در مجتمع نمایشگاهی تویاپ استانبول ادامه دارد و از غرفه‌‌های ایران استقبال خوبی شده است.

«مهدی جهانی» مسئول بخش غرب آسیا مرکز نمایشگاهی تویاپ استانبول، گفت: “حدود هزار و ۴۰۰ شرکت از کشورهای مختلف جهان در نمایشگاه بین‌المللی صنایع پتروشیمی و پلیمری اوراسیا در استانبول شرکت کردند که ایران در این نمایشگاه حضور ویژه دارد.”

پژوهشگر ایرانی محصولات دانش‌بنیان گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در سطح شرکت‌های خارجی به تولید محصولات دانش‌بنیان در بخش صنایع پتروشیمی و پلیمری مشغول هستند.

«حسین دستار» و «روح‌الله پورکاویان»، دو تولیدکننده ایرانی محصولات پلیمری نیز جدیدترین دستاوردهای پلیمری ایران را در نمایشگاه بین‌المللی صنایع پتروشیمی و پلیمری اوراسیا در استانبول ارائه کرده‌اند که این محصولات دانش‌بینان توان رقابت در بازارهای جهانی دارد.