گردهمایی منطقه‌ای سازگاری با تغییر اقلیم در تهران آغاز به‌کار کرد
گردهمایی منطقه‌ای سازگاری با تغییر اقلیم در تهران آغاز به‌کار کرد
گردهمایی منطقه‌ای سازگاری با تغییر اقلیم با مدیریت مرکز منطقه‌ای مدیریت آب شهری (وابسته به یونسکو) در تهران آغاز به کار کرد و امروز و فردا سخنرانی‌ها، نشست‌ها، ارائه مقالات و برگزاری کارگاه‌های آن ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار «نبض انرژی» به نقل از وزارت نیرو، رویداد منطقه‌ای اقلیمی با موضوع تغییر اقلیم و مشارکت وزارت نیرو و سازمان هواشناسی کشور امروز و فردا (۲۶ و ۲۷ مهر) در تهران برگزار می‌شود.

این گردهمایی امروز با حضور رئیس سازمان هواشناسی و رئیس شرکت مدیریت منابع آب ایران آغاز به کار کرد.

کارگاه‌های تخصصی این رویداد به صورت دو زبانه و با محوریت «تغییر اقلیم و تاثیر آن بر الگوهای جوی»، «آثار تغییر اقلیم بر منابع آب» و «تحلیل مقایسه‌ای پیش بینی چند ساله و پیش‌نگری چند دهه‌ای بارش و دما» برگزار شود.

سه نشست تخصصی نیز در روز دوم رویداد با عناوین «اثرات تغییر اقلیم بر دسترسی به منابع آب و میزان مصرف آن»، «بررسی الگوهای موفق در زمینه سیاست‌گذاری در حوزه تغییر اقلیم» و «معرفی ظرفیت‌های مشارکتی در زمینه سازگاری با تغییر اقلیم در منطقه» برگزار می‌شود.

علاقمندان می‌توانند از طریق آدرس https://elearning.rayanegan.com/login/signup.php در این کارگاه ثبت نام و جلسات تخصصی را به صورت برخط دنبال کنند.