آغاز عملیات اجرایی پتروشیمی سیگلو لامرد/ پالایشگاه بنزین شهرستان مهر به بهره‌برداری می‌رسد
آغاز عملیات اجرایی پتروشیمی سیگلو لامرد/ پالایشگاه بنزین شهرستان مهر به بهره‌برداری می‌رسد
عملیات اجرایی احداث مجتمع پتروشیمی سیگلو و بهره برداری از پالایشگاه بنزین شهرستان مهر با حضور مقامات کشوری، طی چند روز آینده در منطقه ویژه اقتصادی لامرد آغاز خواهد شد.

به گزارش«نبض انرژی» احمد خضری فرماندار شهرستان لامرد از عملیات اجرایی احداث مجتمع پتروشیمی سیگلو خبر داد و گفت: این پتروشیمی با حجم سرمایه گذاری افزون بر ۲۷۷ میلیون یورو، با حضور مقامات کشوری در منطقه ویژه اقتصادی انرژی بر لامرد آغاز خواهد شد.

حمزه محمدی فرماندار شهرستان مُهر، از بهره برداری پروژه شرکت پتروپارس (پالایشگاه بنزین) شهرستان مهر در دور دوم سفر آیت الله رئیسی و هیأت دولت به فارس خبر داد.

وی بیان کرد: پالایشگاه بنزین در بخش مرکزی شهرستان مُهر و در مجاورت پالایشگاه گاز پارسیان و پالایشگاه استحصال اتان پارسیان سپهر واقع‌شده که ساخت این پالایشگاه از شهریورماه ۹۳ آغاز شده است.

محمدی، با بیان این مطلب که قرار است  اوجی وزیر نفت به این شهرستان سفر کند،  افزود: علاوه بر افتتاح پالایشگاه بنزین قرار است بهره برداری از پروژه‌های ورزشی، آبرسانی و غیره … که توسط وزارت نفت در آن سرمایه گذاری و تخصیص اعتبار شده را در صورت امکان زمان در حاشیه این سفر افتتاح و به بهره بردادی برسد.

وی، ضمن ابراز خرسندی از بهره برداری این پالایشگاه که توسط بخش خصوصی انجام شده یادآور شد: پالایشگاه بنزین شهرستان مُهر یکی از بزرگ‌ترین پالایشگاه های بخش خصوصی و جز ۹ پالایشگاه بزرگ کشور است که در سفر هیأت دولت به فارس افتتاح و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

محمدی خاطرنشان کرد: با بهره برداری از این پالایشگاه قریب به ۲۰۰ نفر در فاز اول به صورت مستقیم وارد چرخه اشتغال می ‌شوند.