موفقیت پتروشیمی جم در صادرات پلی اتیلن
موفقیت پتروشیمی جم در صادرات پلی اتیلن
پتروشیمی جم در ۴ ماه ابتدایی سال ۱۴۰۲ به میزان ۴۰۴۰ میلیارد تومان صادرات داشته است.

به گزارش خبرنگار «نبض انرژی» پتروشیمی جم از ابتدای سال مالی تا ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ به مقدار ۴۰۴۰ میلیارد تومان صادرات داشته علاوه بر این جمع فروش جم در بازار‌های داخلی به میزان ۱۰۸۵۰ میلیارد تومان رسیده است.

صادرات ۲۴۸۲ میلیاردی پلی اتیلن سبک طی ۴ ماه

براساس تازه‌ترین اطلاعات منتشر شده در سامانه کدال پتروشیمی جم در دوره ۴ ماهه ابتدایی سال گذشته ۱۲۸۲ میلیارد تومان پلی اتیلن سبک صادر نموده بود که با رشد ۹۳.۶ درصدی میزان صادرات این  محصول در سال جدید به ۲۴۸۲ میلیارد تومان رسید.

فروش داخلی ۱۰۸۵۰ میلیاردی جم

جمع فروش پتروشیمی جم به میزان ۱۴۸۹۰ میلیارد تومان در طی دوره ۴ ماهه رسید که این مبلغ نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۱۳ درصدی را شاهد بوده است از این مبلغ ۱۰۸۵۰ میلیارد تومان متعلق به عرضه محصولات جم در بازار‌های داخلی و ۴۰۴۰ میلیارد تومان متعلق به عرضه محصولات در بازار‌های خارجی می‌باشد.

رشد ۱۰ درصدی صادرات پتروشیمی جم

شرکت پتروشیمی جم از ابتدای دوره مالی امسال تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ به مقدار ۴۰۴۰ میلیارد تومان صادرات داشته است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰ درصد رشد کرده است.

جمع فروش جم افزایش یافت

جمع فروش پتروشیمی جم در دوره ۴ ماهه سال گذشته ۱۳۱۷۶ میلیارد تومان بود که با افزایش ۱۳ درصدی به میزان فروش جم به ۱۴۸۹۰ میلیارد تومان رسیده است.