وضعیت آب در استان سمنان مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت
وضعیت آب در استان سمنان مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت
معاون اقتصادی رئیس جمهور با بیان اینکه وضعیت آب در استان سمنان مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت، گفت: اقدامات کوتاه مدت خوب است اما باید فکری برای تامین آب پایدار کرد.

به گزارش خبرنگار «نبض انرژی»محسن رضایی در بدو ورود به سمنان و در جمع خبرنگاران به میزبانی استانداری سمنان با بیان اینکه وضعیت آب سمنان مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت، ابراز کرد: امروز کشور مان با تنش‌های آبی روبرو است و لذا باید فکر اساسی‌تری برای مسئله آب کرد.

وی با بیان اینکه اقدامات کوتاه مدت برای تأمین آب خوب هستند اما باید کارهای دراز مدت و پایدار را نیز در دستور کار قرار داد تا در ۲۰ سال آتی مشکل آب نداشته باشیم، افزود: سمنان یکی از استان‌هایی است که تنش آبی در آن بسیار زیاد است.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه سمنان چه در زمینه شرب و چه صنعت با مشکل روبرو است، گفت: باید فکر جدی برای آب این استان در دستور کار قرار داد.

رضایی با بیان اینکه پیگیری مصوبات و وعده‌های سفر رئیس جمهور به استان سمنان از دیگر اهداف سفر امروز به سمنان است، گفت: بررسی وضعیت پروژه‌های استان سمنان در این سفر صورت خواهد گرفت.

وی افزود: بررسی وضعیت آینده استان سمنان به واسطه موقعیت خوب این استان در بخش‌های تجارت و ترانزیت و … دارد، از دیگر اهداف سفری است که امروز به این استان داریم.