دستاوردهای صنعت آب و برق تشریح شد
دستاوردهای صنعت آب و برق تشریح شد
مدیرکل دفتر بازرسی وزارت نیرو با اشاره به حضور مسئولان وزارت نیرو در غرفه مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری واقع در نمایشگاه کتاب در راستای پیشبرد امر «جهاد تبیین» گفت: برگزاری پنل تخصصی صنعت آب و برق در نمایشگاه کتاب، زمینه بسیار خوبی را برای تبادل اطلاعات و اقناع افکارعمومی در این حوزه فراهم می‌کند.

به گزارش خبرنگار «نبض انرژی»  “محمد محمدزاده” در جریان حضور در غرفه مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری در«سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب» گفت: مسئولان وزارت نیرو در چهارمین روز از برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب در سال‌جاری با حضور در غرفه مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری، برنامه‌ها، دستاوردها و سیاست‌های صنعت آب و برق را تحت عنوان «جهاد تبیین» برای ذی‌نفعان، مراجعه‌کنندگان و نخبگان تشریح و بیان کردند.
مدیرکل دفتر بازرسی وزارت نیرو، همچنین به برگزاری دو پنل تخصصی صنعت آب و برق در حاشیه این دوره از نمایشگاه کتاب اشاره کرد و افزود: مسئولان حاضر طی برگزاری پنل‌های تخصصی به معرفی و تشریح اقدامات، سیاست‌ها و دستاوردهای صنعت آب و برق پرداختند.
وی در همین رابطه تصریح کرد: در خلال برگزاری پنل‌های تخصصی به سوالات مختلف ذی‌نفعان، نخبگان و سایر شرکت‌کنندگان در نمایشگاه بین‌المللی کتاب پاسخ داده شد.
محمدزاده اظهارکرد: برگزاری پنل تخصصی صنعت آب و برق برای نخستین بار است که از سوی مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری برگزار شده است؛ تحقق این امرعلاوه بر اینکه موجب توجه بیشتر به مشکلات و چالش‌های صنعت آب و برق می‌شود، می‌تواند زمینه بسیار خوبی را برای تبادل اطلاعات و اقناع افکارعمومی در این حوزه فراهم کند.
مدیرکل دفتر بازرسی وزارت نیرو درباره تاثیر حضور و پاسخگویی مسئولان وزارت نیرو در غرفه مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری در همراهی بیشتر هموطنان برای مدیریت مصرف در شرایط پیک تابستان امسال، بیان کرد: وزارت نیرو به منظور مدیریت مصرف برق به ویژه در شرایط اوج بار مصرف در تابستان امسال برنامه‌های خوبی را پیش‌بینی کرده است که از جمله می‌توان به اجرای طرح سراسری پاداش صرفه‌جویی برای مشترکان خوش مصرف اشاره کرد.