ارزش معاملات گواهی سپرده نفت و میعانات گازی به ۳۱۰ میلیارد تومان رسید
ارزش معاملات گواهی سپرده نفت و میعانات گازی به ۳۱۰ میلیارد تومان رسید
از ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ تا ۳۰ فروردین ماه ۱۴۰۲ در مجموع ۱۲۱ هزار و ۸۸۳ ورقه گواهی سپرده نفت خام سنگین و میعانات گازی به ارزش ۸ میلیون و ۴۹۰ هزار و ۶۲۲ دلار در بورس انرژی ایران معامله شد.

به گزارش خبرنگار «نبض انرژی»  گزارش معاملات گواهی سپرده نفت خام و میعانات گازی از ابتدای راه‌اندازی تا ۳۰ فروردین ماه ۱۴۰۲ منتشر شد.

بر این اساس گواهی سپرده نفت خام سنگین، از ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ راه‌اندازی شده و تا ۳۰ فروردین سال کنونی، ۹ روز معاملاتی داشته است. در این مدت، ۶۰ هزار و ۳۵۶ ورقه گواهی سپرده نفت خام سنگین به ارزش یک‌هزار و ۵۵۸ میلیارد و ۲۷۹ میلیون و ۶۱۶هزار و ۸۲۵ ریال معادل چهار میلیون ۲۶۰ هزار و ۱۰۰ دلار معامله شده‌است.

گواهی سپرده میعانات گازی نیز از ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ راه‌اندازی شده و تا ۳۰ فروردین سال کنونی، ۸ روز معاملاتی داشته است. در این ۸ روز، ۶۱ هزار و ۵۲۷ ورقه گواهی سپرده میعانات گازی به ارزش یک‌هزار و ۵۴۷ میلیارد و ۴۹۳ میلیون و ۳۲۳ هزار و ۲۰۰ ریال معادل چهار میلیون ۲۳۰ هزار و ۵۲۲ دلار معامله شده است.

در مدت مذکور در مجموع ۱۲۱ هزار و ۸۸۳ ورقه گواهی سپرده نفت خام سنگین و میعانات گازی به ارزش ۸ میلیون و ۴۹۰ هزار و ۶۲۲ دلار (با ارزش ریالی بیش از ۳۱۰ میلیارد تومان) در بورس انرژی ایران معامله شد.