دولت برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین ندارد
دولت برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین ندارد
سخنگوی دولت گفت: دولت به هیچ‌وجه برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین ندارد، بلکه برنامه‌ریزی برای تأمین سوخت پایدار در ایام نوروز مورد توجه است.

به گزارش خبرنگار «نبض انرژی» علی بهادری‌جهرمی سخنگوی دولت، امروز (سه‌شنبه، نهم اسفندماه) در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه دولت همه تلاش خود را برای مدیریت تأمین و مصرف بنزین انجام می‌دهد، اظهار کرد: از مردم می‌خواهیم مانند همیشه همراهی خوبی در این زمینه داشته باشند تا در دوران سفرهای نوروزی نیز دچار مشکل نشویم. در این زمینه هم تأکید می‌کنم دولت به هیچ‌وجه برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین ندارد، بلکه برنامه‌ریزی برای تأمین سوخت پایدار در ایام نوروز مورد توجه است.

سخنگوی دولت در پاسخ به پرسشی درباره برنامه دولت fvhd مدیریت مصرف سوخت و احتمال کاهش امکان برداشت از کارت هوشمند سوخت، گفت: ما در حوزه‌های انرژی ناترازی‌هایی در تولید و مصرف داشتیم که دولت برنامه‌هایی برای رفع آن داشته که قلب اصلی آن برنامه همراهی دولت و ملت برای مدیریت مصرف است. از مردم برای مدیریت مصرف برق و گاز سپاسگزاریم و در تنش‌های آبی هم شاهد همین همراهی در استان‌های درگیر بودیم و از آن عبور کردیم.