قول مسئولان نفتی برای توزیع بنزین یورو چهار و سوپر از هفته آینده
قول مسئولان نفتی برای توزیع بنزین یورو چهار و سوپر از هفته آینده
رییس انجمن صنفی جایگاه‌داران سوخت خوزستان گفت: امیدواریم براساس صحبت‌های انجام‌شده از سوی مسئولان وزارت نفت و شرکت پخش ملی فرآورده‌های نفتی از هفته آینده شاهد توزیع بنزین یورو ۴ و سوپر در کلانشهر اهواز و خوزستان باشیم.

به گزارش خبرنگار «نبض انرژی»ابراهیم الباجی، در خصوص آخرین وضعیت توزیع بنزین یورو ۴ و سوپر در استان خوزستان و کلانشهر اهواز عنوان کرد: وعده‌هایی در خصوص از سرگیری توزیع بنزین یورو ۴ و سوپر داده شده اما همچنان و پس از گذشت بیش از ۶ ماه هنوز در هیچکدام از جایگاه‌های کلانشهر اهواز و استان این نوع سوخت‌ها توزیع نمی‌شود.

وی افزود: علت عدم توزیع این سوخت‌ها، اورهال پالایشگاه شازند اراک عنوان شده و براساس آنچه که از سوی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی قول داده شده است با اتمام اورهال این پالایشگاه از هفته آینده توزیع بنزین سوپر و یورو ۴ از سرگرفته خواهد شد اما باید دید واقعا چنین اتفاقی انجام می‌شود یا خیر.

رییس انجمن صنفی جایگاه‌داران سوخت خوزستان گفت: شرکت پخش فرآورده‌های نفتی باید نسبت به این مساله پاسخگو باشد و مشکل عدم توزیع بنزین سوپر و یورو ۴ را در کلانشهر اهواز و دیگر شهرهای خوزستان حل کند زیرا این مساله به شدت بر روی عملکرد خودروها به ویژه خودروهای پلاک اروند در خوزستان اثرگذار است و آن‌ها را با مشکل مواجه کرده است.

الباجی ادامه داد: در حال حاضر در کلانشهر اهواز فقط بنزین معمولی توزیع می‌شود و حتی یک قطره بنزین سوپر و یا یورو ۴ برای توزیع وجود ندارد.

وی در پایان با بیان اینکه توزیع این دو نوع سوخت براساس قانون و مصوبه هیات وزیران باید در همه کلانشهرها از جمله اهواز انجام شود، گفت: امیدواریم براساس صحبت‌های انجام‌شده از سوی مسئولان وزارت نفت و شرکت پخش ملی فرآورده‌های نفتی از هفته آینده شاهد توزیع بنزین یورو ۴ و سوپر در کلانشهر اهواز و خوزستان باشیم.

منبع: ایسنا