شتاب‌بخشی به اجرای پروژه‌های گازرسانی همدان
شتاب‌بخشی به اجرای پروژه‌های گازرسانی همدان
مدیرعامل شرکت گاز استان همدان از شتاب‌بخشی به اجرای پروژه‌های گازرسانی این استان خبر داد

به گزارش خبرنگار «نبض انرژی»محمدصادق محبی‌نظر در حاشیه بازدید از پروژه‌های فعال گازرسانی پراکنده و صنایع استان همدان گفت: شتاب‌گیری اجرای پروژه‌های گازرسانی در استان همدان از اولویت‌های امسال ماست.

وی افزود: ایمنی و رعایت استانداردهای اجرا و بازرسی از اصول مهم مجموعه شرکت ملی گاز است و رعایت شعار «اول ایمنی بعد کار» که باید سرلوحه فعالیت‌های جاری شرکت باشد و ایمنی ضمن اجرا، فرهنگ‌سازی شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان تصریح کرد: همکاری‌های بسیار خوبی با استاندار و فرمانداران استان وجود دارد که از ظرفیت ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در مانع‌زدایی و تسریع در پروژه‌ها بهره‌مند شدیم.

محبی‌نظر اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۸۶ کیلومتر خطوط تغذیه و توزیع در استان اجرایی شده که نسبت به سال‌های گذشته از رشد خوبی برخوردار است و از شتاب‌گیری اجرای طرح‌ها حکایت دارد.

وی یادآور شد: همچنان که در گازرسانی به شهرها و روستاها پیشتاز بودیم، باید در گازرسانی به صنایع و واحدهای تولیدی مصوبه شورای اقتصاد نیز نخستین باشیم و اقدام آینده شرکت گاز استان همدان، ارتقای کیفی خدمات است.

براساس این گزارش، حسین سیاری، رئیس حسابرسی داخلی شرکت ملی گاز ایران هم در نشستی، عملکرد شرکت گاز استان همدان در انضباط مالی، تسریع در تسویه‌حساب پیمان‌های معوق و دیگر اقدام‌های اصلاحی از سوی این شرکت را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: امید است این شرکت امسال نیز با اهتمام بر انضباط مالی، در پایان سال، عملکرد مطلوبی را به مجمع عمومی ارائه کند.

وی ادامه داد: واحد حسابرسی داخلی همواره نقش پشتیبان و هدایتگر را برای شرکت‌های اصلی و فرعی دارد و در صورت بروز انحراف از عملکرد، با گزارش‌دهی به‌موقع و ارایه راهکارهای اصلی، سعی در اصلاح آن دارد.

رئیس حسابرسی داخلی شرکت ملی گاز ایران تصریح کرد: فرآیند حسابرسی داخلی ناظر بر همه فعالیت‌های شرکت است و با بررسی عملکرد و مستندات، گزارش مورد نظر را آماده‌سازی می‌کند.